مشخصات فنی آنر X50

تمام مشخصات فنی آنر X50 لو رفت

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی Honor X50 – آنر X50 منتشر شده که مشخصات فنی آن را افشا می‌کند. این گوشی یک محصول میانرده با مشخصات جذاب خواهد بود.

کمپانی Honor قصد دارد ظرف چند روز آینده از دو گوشی آنر 90 و آنر 90 پرو خود به‌طور رسمی رونمایی کند.

همچنین بر اساس شایعات موجود، بلافاصله پس از معرفی این دو محصول، Honor از گوشی میانرده آنر ایکس 50 و گوشی تاشوی آنر مجیک وی 2 نیز پرده خواهد برداشت.

در این میان، Honor Magic V2 موفق به کسب موافقتنامه‌های لازم برای عرضه شده است؛ در حالی که انتظار می‌رود X50 در ماه آینده معرفی شود.

به‌تازگی البته اخبار جدیدی از آنر X50 منتشر شده که تمامی مشخصات فنی آن را افشا می‌کند. در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات این گوشی میانرده خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی گوشی میانرده آنر X50

گوشی Honor X40

بر اساس اطلاعات موجود، Honor X50 که با کد رمز ALI-AN00 در TENAA حاضر شده است، ضخامتی 7.98 میلیمتری و وزنی 185 گرمی خواهد داشت.

این گوشی به صفحه نمایش 6.78 اینچی امولد با رزولوشن 1.5K+ مجهز خواهد بود و حسگر اثر انگشت را در زیر خود جای خواهد داد.

علاوه بر این، دقیقا مشابه با نسل قبلی این خانواده، Honor X40، نرخ رفرش صفحه نمایش ایکس 50 نیز برابر با 120 هرتز خواهد بود.

اخبار موجود از مشخصات فنی آنر X50 همچنین حاکی از تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام هستند.‌ البته TENAA نام دقیق تراشه به کار رفته در این گوشی را اعلام نکرده؛ اما از سرعت 2.2 گیگاهرتزی آن خبر داده است.

Honor X50 همچنین در ظرفیت‌های 8 و 12 و 16 گیگ به دست مشتریان خواهد رسید.

میانرده آتی آنر همچنین در ظرفیت‌های 128 و 256 و 512 گیگ روانه بازار خواهد شد. این گوشی البته فاقد درگاه میکرو اس دی است؛ اما به یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری Magic UI 7 مجهز باشد و از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره ببرد.

مشخصات فنی آنر X50

دوربین دوگانه پشت این گوشی نیز احتمالا متشکل از یک حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی ثانویه خواهد بود.

در خصوص مشخصات طراحی این گوشی هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ چرا که وبسایت TENAA هیچ جزئیاتی از طراحی ظاهری آن را به اشتراک نگذاشته است.

تا زمان رونمایی از گوشی آنر ایکس 50 زمان زیادی باقی نمانده است. بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از مشخصات فنی این گوشی باید تا آن زمان منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*