مانیتورهای Smart سامسونگ

سری 2023 مانیتورهای Smart سامسونگ به بازار جهانی عرضه شدند

سری 2023 مانیتورهای Smart سامسونگ شامل مدل‌های M8، M7 و M5 به بازار جهانی عرضه شدند. در ادامه با مشخصات سری جدید مانیتورهای اسمارت سامسونگ آشنا خواهیم شد.

سامسونگ سری 2023 مانیتورهای Smart خود شامل مدل‌های M8، M7 و M5 را با نام‌های M80C، M70C و M50C به بازار جهانی عرضه کرد. این مانیتورها بهره‌وری را افزایش می‌دهند و امکانی را فراهم می‌کنند تا کاربران بتوانند آنها را در زمان تماشا، کار و بازی طبق نیاز خود تنظیم کرده و به تجربه‌ای منحصربه‌فرد دست پیدا کنند.

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای شرکت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد ما توانستیم با سری جدید مانیتورهای اسمارت از جمله نسخه پیشرفته M8 میزان ظرفیت‌های این مانیتورها را در سطح جهانی افزایش دهیم. در حال حاضر کاربران با این مانیتورها می‌توانند بدون هیچ نوع چالشی از بهترین سرگرمی‌ها و بازی‌ها بیش از پیش لذت ببرند.

آشنایی با سری 2023 مانیتورهای Smart سامسونگ

ارتقای طراحی

سامسونگ سری جدید مانیتورهای اسمارت را در رنگ‌ها و ابعاد مختلف به بازار عرضه کرده تا به‌خوبی به نیازهای کاربران خود پاسخ دهند. مشتریان می‌توانند نسخه‌های M8 و M7 را در اندازه 32 اینچ و نسخه نسخه M5 در دو اندازه 32 و 27 اینچی سفارش دهند.

مانیتورهای Smart سامسونگ

از ویژگی‌های مانیتورهای نسخه M8 می‌توان به وضوح UHD و روشنایی 400 نیت در رنگ‌های سفید، آبی، صورتی و سبز اشاره کرد. نسخه M7 نیز از وضوح UHD و روشنایی 300 نیت در رنگ سفید و نسخه M5 از وضوح Full HD در رنگ مشکی و سفید براق بهره می‌برد.

سامسونگ برای نسخه‌های M8 و M7 سبک طراحی Iconic Slim را در نظر گرفته و به همین دلیل از طراحی باریکی بهره می‌برند؛ در واقع اندازه باریک‌ترین بخش نمایشگر حدود 11.9 میلی‌متر است. این دو نسخه از یک الگوی ویژه به نام Herringbone نیز سود می‌برند که در پشت دستگاه به‌شکل خطوط چپ و راست V شکل قرار گرفته و باعث شده زیبایی مانیتور افزایش پیدا کند.

مانیتورهای Smart سامسونگ

نسخه M8 از یک پایه قابل تنظیم نیز بهره می‌برد که کاربران می‌توانند ارتفاع مانیتور را در هر زمان به‌آسانی تنظیم کنند. صفحه‌نمایش این نسخه نیز به قابلیت چرخش 90 درجه‌ای مجهز شده که باعث کاهش خستگی ناشی از اسکرول کردن و مرور فایل‌های طولانی می‌شود.

افزایش بهره‌وری

سری 2023 مانیتورهای Smart سامسونگ نسبت به نسل قبلی به قابلیت کنترل از راه دور یکپارچه و راحت‌تری مجهز شدند. همچنین اتصال بی‌سیم به کامپیوتر باعث شده فضای کار بهینه‌تری برای کاربران فراهم شود. نسخه M8 از یک دوربین آهن‌ربایی نیز بهره می‌برد که قابل جابه‌جایی بوده و کاربران قادرند بدون خرید محصولات جانبی اضافی از این دوربین باکیفیت استفاده کنند.

مانیتورهای Smart سامسونگ

سامسونگ برای این دوربین، طراحی SlimFit را در نظر گرفته که از وضوح FHD و قابلیت‌هایی برای ارائه‌ها و کنفرانس‌های ویدیویی بهره می‌برد؛ برای مثال، کاربران به کمک Google Meet یا سایر برنامه‌های تماس تصویری قادرند به قابلیت‌هایی چون Auto Framing دسترسی پیدا کرده و جلسه‌های آنلاین را موثرتر برگزار کنند.

 Samsung Smart Monitor

ضمن این‌که سامسونگ قابلیت Multi View را نیز ارتقا داده و کاربران اکنون می‌توانند از برنامه‌هایی چون Microsoft 365 و مرورگر خود در حالت تمام صفحه استفاده کنند تا کمتر میان برنامه‌ها جابه‌جا شوند. البته فقط مدل‌های M8 وM7 از این قابلیت بهره می‌برند. علاوه بر این، رابط کاربری سری 2023 مانیتورهای Smart نیز ارتقا پیدا کرده و اکنون بسیاری از برنامه‌ها چون SmartThings و Smart Hub را می‌توان از طریق ماوس و کیبورد کنترل کرد.

ویژگی‌های شخصی‌سازی‌شده جدید

قابلیت اینترنت اشیا از استاندارد‌ها و پروتکل‌های Zigbee و Thread پشتیبانی می‌کند و کاربران به‌کمک آن قادرند به‌آسانی تمامی دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیا خانگی خود را از طریق یک مانیتور کنترل کنند. نسخه‌های M8 و M7 به دستیارهای صوتی داخلی نظیر Bixby و Alexa مجهز شدند که برای کاربران امکان کنترل مانیتور توسط صدا را به‌همراه دارد. این کنترل از راه دور توسط میکروفون داخلی پشتیبانی می‌شود تا کاربران بتوانند با مانیتور صحبت کنند.

 Samsung Smart Monitor

سری 2023 مانیتورهای Smart سامسونگ به قابلیت جدید My Contents نیز مجهز شده و کاربران با آن به اطلاعات مفید خود دسترسی پیدا خواهند کرد. در واقع وقتی مانیتور در حالت Standby قرار دارد و گوشی هوشمند که قبلا شناسایی شده را از طریق بلوتوث تشخیص دهد، صفحه‌نمایش با محتواهایی نظیر تصاویر کاربر، آب‌وهوا و موارد دیگر روشن می‌شود. همچنین زمانی که تلفن هوشمند از محدوده خارج شود، مانیتور خاموش خواهد شد.

مشخصات سری 2023 مانیتورهای Smart سامسونگ

نام مدلM50CM70CM80C
صفحه نمایشاندازه صفحه32 و 273232
تخت یا خمیدهتخت
نسبت تصویر16:09
وضوح تصویر1,920 در 1,080 (FHD)3,840 در 2,160 (UHD)3,840 در 2,160 (UHD)
روشنایی250 cd/㎡300 cd/㎡400 cd/㎡
HDRYes (HDR 10)Yes (HDR 10)Yes (HDR 10+)
نرخ تازه‌سازی تصویر60Hz
نرخ واکنش‌پذیری4ms (GtG)
نسبت کنتراست3,000:1 (Typ.)
Smartقابلیت‌های هوشمندVOD (Netflix, Youtube, etc), Gaming Hub, Workspace, My Contents, Mobile Connection, Video Communication (Google Meet)
دستیار صوتیدارد
اینترنت اشیانیاز به دستگاه جانبینیاز به دستگاه جانبیدارد (Zigbee/Thread)
Multi Viewدو صفحهدو صفحه (حالت تمام صفحه)دو صفحه (حالت تمام صفحه)
طراحیطراحی Iconic Slimدارددارد
رنگمشکی و سفید (براق)سفیدسفید، صورتی، آبی و سبز
نوع پایهSimpleHAS / Pivot / Tilt
پایه دیواری100×100
محافظ چشمAdaptive Pictureدارددارددارد
Eye Saver Mode / Flicker Freeدارددارددارد
Interfaceدرگاه اتصال2 HDMI(1.4) / 2 USB-A1 HDMI(2.0) / 2 USB-A / 1 USB-C (65W)
بلندگو5W x 2
دوربینسازگارسازگار (Pogo-ready)داخل جعبه (Slim Fit)
ریموت کنترلدارد (USB-C charging)
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*