گوشی ردمی نوت 9 اس

اگر مالک ردمی نوت 9 شیائومی هستید، دیگر منتظر آپدیت نباشید

یکی دیگر از سری گوشی‌های ردمی شیائومی هم سرانجام به پایان دوران پشتیبانی‌اش رسید. سری گوشی های ردمی نوت ۹ شیائومی دیگر آپدیتی دریافت نخواهند کرد و اگر شما صاحب یکی از این گوشی‌ها هستید، بهتر است فکری به حال گوشی‌تان کنید.

گوشی‌های شیائومی همیشه پرطرفدار بوده‌اند و سری ردمی نوت به دلایل مختلفی مانند قیمت پایین و طراحی جذاب، همواره جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار کشورمان بوده است. در سال ۲۰۲۰ میلادی، این گوشی جذاب و خوش‌قیمت معرفی شد. هر چند ردمی نوت ۹ و دیگر برادرانش در این سری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند اما مشکلاتی مانند قطع شدن خودکار تماس‌ها، داد کاربران این سری را در آورده بود. در ادامه شیائومی توانست تا حدی این ایراد ردمی نوت ۹ را با آپدیت هایی از بین ببرد و کاربرانش را راضی کند اما حالا دیگر هر مشکلی در این گوشی‌ها وجود دارد، هیچ وقت از بین نخواهد رفت چون دیگر خبری از آپدیت نخواهد بود!

بهترین گوشی های بازار

شرکت شیائومی رسما اعلام کرده دیگر دوران پایان پشتیبانی از سری ردمی نوت ۹ فرا رسیده است. البته کاربران این گوشی‌ها نباید احساس تنهایی کنند چون شیائومی دیگر برای مدل‌هایی مانند می نوت ۱۰ هم آپدیتی منتشر نخواهد کرد. با این تفاسیر، از حالا به بعد کاربران گوشی‌های ردمی نوت ۹ معمولی، ردمی نوت ۹ پرو، ردمی نوت ۹ اس و اس پرو مکس دیگر بروزرسانی دریافت نمی‌کنند.

پایان آپدیت ردمی نوت ۹؛ حالا باید چه کرد؟

وقتی یک گوشی در لیست EOS یا پایان پشتیبانی شیائومی قرار می‌گیرد، دیگر هیچ آپدیت رابط کاربری یا اندرویدی دریافت نخواهد کرد. در کنار این موارد، دیگر خبری از آپدیت‌های امنیتی هم نخواهد بود و ممکن است مشکلاتی برای گوشی کاربران به وجود بیاید و یا گوشی در برابر حمله هکرها ضعیف عمل کند.

آپدیت MIUI 13 شیائومی برای ردمی نوت 9

در بسیاری از نقاط جهان معمولا با پایان دوره پشتیبانی بسیاری از کاربران سراغ خرید یک مدل جدید‌تر می‌روند اما بالا رفتن قیمت موبایل در سال‌های گذشته باعث شده این گزینه برای بسیاری از کاربران در دسترس نباشد. با نبود آپدیت ممکن است باگ‌های گوشی ماندگار شوند و به جز نصب رام‌های غیررسمی، راهی برای از بین بردن آن‌ها وجود نداشته باشد.

استفاده از آنتی ویروس و نصب رام‌های مناسب

حالا که دیگر پشتیبانی و آپدیت های سری ردمی نوت ۹ شیائومی به پایان رسیده است، باید سراغ راه‌هایی بروید تا ریسک استفاده از گوشی کمتر شود. شما می‌توانید با نصب یک آنتی ویروس قدرتمند، تا حدی خیالتان را راحت کنید و گوشی‌تان را امن‌تر کنید. همچنین با توجه به بیشتر شدن ریسک ویروسی شدن گوشی، پیشنهاد می‌کنیم در چنین شرایطی فقط و فقط برنامه‌ها را از گوگل پلی استور دریافت کنید تا خطری موبایل شما را تهدید نکند.

گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی

گوشی-شیائومی-redmi-Note-9-Pro-Max

شیائومی تقریبا تمام مشکلات این سری را حل کرده و احتمالا اکثر کاربران از تجربه کاربری ردمی نوت ۹ خود راضی باشند. با این حال اگر مشکلاتی در گوشی شما وجود دارند، می‌توانید بعد از بک آپ گرفتن از اطلاعات، سراغ ریست فکتوری بروید. این راه می‌تواند در مواردی گوشی شما را نجات دهد اما اگر مشکلات جدی‌تر باشند، شاید نیاز باشد یک رام غیررسمی روی گوشی ردمی نوت ۹ خود نصب کنید تا کمبود آپدیت‌ها و پشتیبانی نرم‌افزاری تا حدی از بین برود. پیشنهاد می‌کنیم اگر تا به حال این رام‌ها را نصب نکرده‌اید، به هیچ وجه بدون دانش اولیه سراغ این کار نروید.

اگر شما هم جزو کاربران سری ردمی نوت ۹ شیائومی هستید، پیشنهاد می‌کنیم نظرات خود را درباره این گوشی‌ها و مشکلاتشان با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به جان مادرم اگربرای گوشی نوت9s،آپدیت نیاد،دیگه سمت گوشی شیائومی نخواهم رفت،این خط این نشون!همین کارهاروشرکت شیائومی،کردکه حالاداره به سمت رکود فروش گوشی ویاورشکستگی بخش گوشی موبایل پیش میره!مشتری مداری وخدمات پس ازفروشه که درخاطرویادخریداران ومردم باقی میمونه برای خریدگوشیهای بعدی

    • سلام داداش خودم گوشی Redmi note 9 رو دارم ولی رفتم برای گوشی note 9 sدیدم miui 14 براش آمده ولی باید به صورت دستی ابدیت کنی

      • حالاشد!امااین رویه نمیشه که شیائومی تندوتندگوشی تولیدکنه بره جلو،یه نگاه به پشت سرش هم نکنه!باتری اصل می‌خوام که بابسته پرس شده ومطمئن شرکت شیائومی باشه اصلاگیرنمیاد توهیچ نمایندگی شیائومی یامثلاLCDوصفحه نمایش مطمئن و بالیبل خودشرکت شیائومی برای گوشی ضربه خورده،گیرنمیاد!