بروکرلند

ثبت نام آسان در بروکر فارکس با بروکرلند

بازار فارکس که به‌عنوان بازار ارز نیز شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر به‌دلیل مزایای متعددی که ارائه می‌دهد، تعداد قابل توجهی از ایرانی‌ها را به خود جذب کرده است. حال چه افرادی با سابقه فعالیت در بازار بورس و چه افرادی تازه‌وارد؛ چرا که به‌راحتی می‌توانند با معامله در این بازار به کسب درآمد دلاری بپردازند.

اما واقعا این مزایای بازار فارکس که اینقدر باعث جذابیت و  استقبال معامله گران شده است، چی هستند؟ تا آخر این مطلب همراه بروکرلند باشید تا یکی از بهترین فرصت‌های کسب درآمد در دنیا را با شما مطرح کنیم.

مزایای بازار فارکس

همانطور که گفتیم جذابیت‌ها و مزایای بسیاری در این بازار وجود دارد که سبب روی آوردن تعداد کثیری در دنیا و به‌خصوص ایران به این بازار شده است. مهم‌ترین این ویژگی‌ها را در ادامه با هم می‌بینیم:

نقدینگی بالا: فارکس بزرگترین و نقدشونده‌ترین بازار مالی در جهان است. با حجم معاملات روزانه بیش از تریلیون‌ها دلار، همیشه خریداران و فروشندگان فراوانی در دسترس هستند و تضمین می‌کنند که می‌توانید به سرعت و با قیمت‌های رقابتی وارد معاملات شده یا خارج شوید.

دسترسی و زمان بندی عالی: بازار فارکس 24 ساعت شبانه‌روز و پنج روز در هفته کار می‌کند و به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد در هر زمانی که برایشان راحت است معامله کنند. این انعطاف‌پذیری برای افرادی جذاب است که تعهدات دیگری دارند و می‌خواهند در اوقات فراغت خود به تجارت بپردازند.

اهرم یا لوریج: از مزایای بسیار مثبت موجود در بازار فارکس لوریج است. اهرم در فارکس به عمل قرض گرفتن وجوه از یک کارگزار برای کنترل پوزیشن بزرگتر از آنچه سرمایه خود معامله‌گر اجازه می‌دهد در بازار اشاره دارد. این یک ویژگی رایج است که توسط کارگزاران فارکس ارائه می‌شود و به‌صورت نسبتی مانند 1:50، 1:100 یا بالاتر بیان می‌شود.

مفهوم اهرم را می‌توان از طریق یک مثال بهتر درک کرد. فرض کنید یک معامله‌گر 1000 دلار در حساب معاملاتی خود دارد و می‌خواهد معامله‌ای را در یک جفت ارز باز کند. با نسبت اهرمی 1:100، معامله‌گر می‌تواند پوزیشنی به ارزش 100000 دلار در بازار را کنترل کند. در این حالت، معامله‌گر از اهرم 100:1 (یا به‌سادگی 100 برابر سرمایه خود) استفاده می‌کند.

لوریج می‌تواند هم سود و هم زیان را تقویت کند. وقتی معامله‌ای به نفع معامله‌گر پیش می‌رود، سود بالقوه بر اساس نسبت اهرمی چند برابر می‌شود. با این حال، مهم است که بدانیم زیان‌ها نیز بزرگ‌تر می‌شوند و اگر بازار بر خلاف معامله‌گر حرکت کند، آنها می‌توانند بیش از سرمایه‌گذاری اولیه خود ضرر کنند.

لوریج به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا با سرمایه کمتری در بازار فارکس شرکت کنند و به‌طور بالقوه فرصت‌های معاملاتی و بازده خود را افزایش دهند. با این حال، رعایت احتیاط و داشتن یک استراتژی مدیریت ریسک بسیار مهم است.

فرصت‌های معاملاتی متنوع: بازار فارکس طیف گسترده‌ای از جفت‌های ارز را برای ترید فراهم می‌کند و فرصت‌های فراوانی برای سود ارائه می‌دهد. معامله‌گران بر خلاف برخی بازارهای دیگر که ممکن است محدودیت‌هایی در گرفتن پوزیشن شورت برای سود بردن از روند نزولی قیمت داشته باشند، می‌توانند از هر دو بازار صعودی و نزولی بهره ببرند.

هزینه تراکنش کمتر: در مقایسه با سایر بازارهای مالی، معاملات فارکس عموماً هزینه تراکنش کمتری را به‌همراه دارد. اکثر کارگزاران فارکس کمیسیون دریافت نمی‌کنند، بلکه از طریق اسپرد درآمد کسب می‌کنند، که تفاوت بین قیمت خرید و فروش یک جفت ارز است.

خدمات ارائه شده توسط سایت بروکرلند

با تمام مزایای نام برده شده در بالا و روی آوردن تعداد بسیار زیادی از ایرانیان به بازار فارکس، یک مشکل و محدودیت جدی برای آنها وجود دارد، آن هم این که به‌خاطر تحریم‌های بین‌المللی اکثر بروکرهای معتبر در دنیا، به‌راحتی برای ایرانیان افتتاح حساب نکرده و از دغدغه‌های اصلی و همیشگی معامله‌گران ایرانی یافتن بروکری معتبر و سطح بالا با واریز و برداشت آسان و شرایط خوب است که بتوانند در آن افتتاح حساب نمایند.

از میان خدماتی که سایت بروکرلند ارائه می‌دهد، اصلی‌ترین آن به‌رفع همین مشکل اصلی و اساسی معامله‌گران ایرانی است. فعالیت اصلی بروکرلند بررسی و مانیتور بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان در دنیا است که با بررسی موارد گوناگون، بهترین آنها را که تریدرهای ایرانی بتوانند با اعتماد و راحتی در آن‌ها افتتاح حساب کنند را معرفی می‌نماید.

اما آیا فقط شرایط افتتاح حساب برای ایرانیان است که در مورد یک بروکر فارکس توسط سایت بروکرلند بررسی می‌شود؟ نه!

بروکرلند

موارد مهم و بسیاری وجود دارد که با بررسی آنها و داشتن تمامی شرایط در لیست معرفی به تریدرهای عزیز قرار می‌گیرند. این موارد که توسط سایت بروکرلند بررسی می شوند از قرار زیر می‌باشد:

امکان و راحتی افتتاح حساب برای ایرانیان: با این‌که بازار فارکس مملو از انواع بروکرهاست، تمامی آنها امکان افتتاح حساب را برای ایرانیان فراهم ندارند. پس اولین و مهم‌ترین موضوع بررسی شده توسط بروکرلند، پس از بررسی قدمت و سابقه‌ی کارگزاری مد نظر، همین مسئله و مهیا بودن این شرط است.

رگوله بودن: اگر با دنیای ترید در فارکس و کار با بروکرهای مختلف آشنایی داشته باشید، می‌دانید که بحث بسیار مهم دیگر در چک لیست انتخاب یک بروکر مطمئن و مناسب رگوله بودن است.

بحث رگولاسیون در کارگزاران به نظارت اعمال شده توسط نهادهای نظارتی بر مؤسسات مالی ارائه دهنده خدمات کارگزاری اشاره دارد. این نهادهای نظارتی معمولاً سازمان‌های دولتی یا نهادهای مالی مستقلی هستند که وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند که کارگزاران به شیوه‌ای منصفانه، شفاف و مسئولانه عمل می‌کنند. اهداف اولیه رگولاسیون حفاظت از سرمایه‌گذاران، حفظ یکپارچگی بازار و ارتقای ثبات در صنعت مالی است.

رگوله بودن الزامات مختلفی را بر کارگزاران تحمیل می کند تا اطمینان حاصل شود که آنها استانداردهای خاصی را رعایت می‌کنند. این الزامات ممکن است شامل مواری از جمله رعایت معیارهای خاصی مانند کفایت سرمایه، صلاحیت عملیاتی و انطباق با دستورالعمل‌های نظارتی باشد.

همچنین رگوله بودن کارگزاران را موظف می‌کنند تا اقداماتی را برای حفاظت از وجوه مشتری اجرا کنند. از جمله تفکیک وجوه مشتری از وجوه خود کارگزار و شرکت در طرح‌های جبران خسارت است که از سرمایه‌گذاران در صورت ورشکستگی کارگزار حمایت می‌کند.

لازم به ذکر است که از میان بروکرهای رگوله‌ی موجود در دنیا که تعدادشان هم کم نیست، تنها رگوله‌های مناطق آفشور امکان افتتاح حساب و همکاری با ایرانیان را دارند. که برخی از این مناطق آفشور عبارتند از جزایر ویرجین بریتانیا (BVI)، جزایر کایمن،‌ منطقه بلیز که خدمات رگولاسیون را از طریق کمیسیون خدمات مالی بین‌المللی (IFSC) ارائه می‌کند، سیشل و سنت وینسنت و گرنادین‌ها که فرآیندهای نظارتی را از طریق سازمان خدمات مالی (FSA) ارائه می‌دهند و موریس با سازمان نظارتی توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC).

روش برداشت و واریز: از موارد بررسی شده توسط بروکرلند همچنین روش و سادگی برداشت و واریز در این بروکرهاست. البته همانطور که می‌دانید چون امکان دسترسی ایرانیان به شبکه بانکی بین المللی ویزاکارت و مسترکارت مهیا نمی‌باشد، این پرداخت‌ها توسط معامله‌گران ایرانی باید از طریق روش‌های جایگزین مانند وب مانی، پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال مانند تتر، اتریوم و بیت کوین انجام گیرد. تنها برخی از بروکرها امکان واریز و برداشت ریالی نیز برای ایرانی‌ها دارند.

از موارد و گزینه‌های دیگر که سایت بروکرلند در مورد بروکرهای مختلف تحلیل و بررسی می‌نماید حداقل سرمایه مورد نیاز برای افتتاح حساب، امکان پشتیبانی به زبان فارسی برای راحتی معامله‌گران و هم‌چنین ابزارهای معاملاتی در بروکر مد نظر اعم از تعداد جفت ارزهای ارائه شده، ارز دیجیتال، سهام، کالا، انرژی، شاخص‌ها و موارد دیگر است که می‌توانند سبد معاملاتی تریدر را متنوع سازند.

موضوع حائز اهمیت که نیاز است گفته شود این است که در کنار بررسی و معرفی بروکرهای مناسب برای انتخاب و راحتی کار تریدرهای ایرانی، بروکرلند در آموزش فارکس نیز بسیار فعال و به‌روز بوده و علاقه‌مندان و تریدرها برای آموزش استراتژی‌های گوناگون معاملاتی، اندیکاتورها و تمامی مباحث موجود در فارکس از ابتدایی‌ترین آن‌ها تا موضوعات پیشرفته می‌توانند از این سایت و مقالات متنوع آن که هر روز نیز به‌روزرسانی می‌شود بهره‌مند شوند.

خلاصه

بازار فارکس با نقدینگی بسیار بالا، فعالیت ۲۴ ساعته در ۵ روز هفته و با حجم معاملاتی در حدود روزانه ۶ تریلیون دلار، در سال‌های اخیر تعداد زیادی از معامله‌گران ایرانی را به خود جذب کرده است. در دنیایی به این وسعت و فرصت‌های تجاری بی نظیر، ‌از مشکلات اساسی عدم امکان افتتاح حساب در تمامی بروکرها برای تریدرهای ایرانی می‌باشد که سایت بروکرلند با بررسی انواع کارگزاری‌ها از تمامی جهات از جمله رگولاسیون، قدمت و سابقه، لوریج ارائه شده و روش واریز و پرداخت، مواردی را که امکان افتتاح حساب برای ایرانیان را در کنار تمامی نکات مورد نیاز داشته باشند به شما عزیزان معرفی می‌کند.

در کنار این خدمت،‌ بروکرلند در زمینه آموزش فارکس از ابتدایی‌ترین مباحث تا پیشرفته‌ترین موضوعات و استراتژی‌های معاملاتی بسیار فعال بوده و می‌توانید برای آموزش اندیکاتورها،‌ الگوهای معاملاتی و هر موضوع دیگری وابسته به دنیای معامله‌گری فارکس و کریپتوکارنسی از این وبسایت بهره ببرید.

منبع: https://BrokerLand.io

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*