گوشی سامسونگ با اگزینوس 2023

گوشی مرموز و جدید سامسونگ با اگزینوس 2300 در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد

اطلاعاتی از گوشی مرموز سامسونگ با تراشه اگزینوس 2300 در گیک‌بنچ رویت شده که نشان می‌دهد این شرکت خیال توقف تولید چیپست‌های خود را ندارد.

سامسونگ سال گذشته پس از عرضه گلکسی اس 22 با تراشه اگزینوس 2200، موج نارضایتی و ناامیدی طرفداران و کاربران خود را برانگیخت، زیرا عملکرد این چیپست در مقایسه با همتای خود، اسنپدراگون 8 نسل 1 ضعیف‌تر بود.

سامسونگ با اشراف بر کاستی‌ها، امسال تصمیم گرفت پرچم‌دار فعلی خود، گلکسی اس 23 را تنها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه کند و پروژه تولید اگزینوس 2300 را متوقف کرد. با این وجود اکنون در کمال تعجب، یک گوشی هوشمند مرموز با این چیپست در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده است.

گوشی مرموز سامسونگ با تراشه اگزینوس 2300 در راه است؟

گوشی هوشمند ناشناخته سامسونگ با شماره مدل SM-S919O در وب‌سایت گیک‌بنچ ثبت شده است. این دستگاه با مشخصات سایر گوشی‌های موجود در بازار سامسونگ مطابقت ندارد که نشان می‌دهد فعلا در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. این فهرست نشان می‌دهد که دستگاه مذکور از تراشه اگزینوس 2300 با مجموع 9 هسته در سه کلاستر استفاده می‌کند.

گوشی سامسونگ با اگزینوس 2300

هسته اصلی این چیپست سرعتی برابر با 2.6 گیگاهرتز دارد و با چهار هسته عملکردی با سرعت 2.59 گیگاهرتز در کنار چهار هسته کم‌مصرف 1.82 گیگاهرتزی تکمیل می‌شود. با این حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ SM-S919O که از این چیپست استفاده می‌کند، به تولید نهایی نخواهد رسید زیرا پروژه ساخت تراشه اگزینوس 2023 در حال حاضر معلق شده است.

از سوی دیگر، گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ به‌طور فعال در حال توسعه تراشه جدید اگزینوس 2400 است که انتظار می‌رود از معماری 10 هسته‌ای برخوردار باشد. این چیپست احتمالا در مدل‌های خاصی از گلکسی اس 24 که سال آینده عرضه می‌شود، استفاده خواهد شد.

طبق شایعات، سامسونگ هم‌اکنون در حال کار روی گوشی گلکسی اس 23 اف ای است که احتمالا با چیپست نسل گذشته اگزینوس 2200 معرفی می‌شود. البته احتمالا این شرکت یک نسخه Fan Edition از این سری را با پردازنده اگزینوس 2300 عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*