آون توستر 1300 واتی شیائومی

آون توستر 1300 واتی شیائومی با قیمت 35 دلار از راه رسید

آون توستر 1300 واتی شیائومی MIJIA با ظرفیت 12 لیتر، امکان کنترل هوشمند از راه دور و قیمت 35 دلار معرفی شد.

شیائومی از آون توستر هوشمند MIJIA با توان 1300 وات در چین رونمایی کرد. این دستگاه با طراحی جمع‌وجور و ظرفیت 12 لیتر عرضه شده و قابلیت گرمایش سریع را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، به لطف سنسور دمای الکترونیکی داخلی NTC و کنترل هوشمند دما، فرآیند تنظیم دما به سادگی انجام می‌گیرد.

آون توستر شیائومی میجیا برنامه‌های پخت‌وپز مختلفی از جمله بخارپز و کباب‌پز را ارائه می‌دهد. این دستگاه به‌لطف طراحی فشرده به راحتی در آشپزخانه‌های کوچک و کم‌جا قرار می‌گیرد. تراشه کنترل هوشمند این آون توستر می‌تواند دما را با دقت 1 درجه سانتی‌گراد تنظیم کند.

آون توستر 1300 واتی شیائومی

این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا دمای مورد نیاز برای کارهای مختلف پخت و پز را به‌طور دقیق تنظیم و مدیریت کنید. این دستگاه از راه دور با استفاده از نرم‌افزار میجیا قابل کنترل است و هم‌چنین می‌توانید صدها دستورالعمل موجود در حافظه ابری را برای آشپزی مورد نظر خود دریافت کنید.

زمان و درجه حرارت آون توستر 1300 واتی شیائومی به‌صورت هوشمند کنترل می‌شود تا از این طریق روشی مناسب برای گرم کردن انواع مواد غذایی ارائه شود. این دستگاه هم‌چنین دارای ساختار درب اتصالی برای دسترسی آسان به غذا است و در کنار آن دستگیره‌های مخصوص غذا، فنجان اندازه‌گیری، سینی پخت و سینی خرده نان نیز ارائه می‌شود.

آون توستر 1300 واتی شیائومی

دستگاه پخت‌وپز جدید شیائومی در رنگ سفید عرضه می‌شود و از طریق پلتفرم‌های خرده‌ فروشی مختلف نظیر JD.com در چین قابل سفارش است. قیمت اولیه این محصول 249 یوان (35 دلار) تعیین شده و هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه جهانی آن در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*