آنر 90 پرو

آنر 90 پرو با یک تفاوت بزرگ در نمایشگر نسبت به تمام گوشی‌ها، معرفی شد

گوشی پرچمدار آنر 90 پرو – Honor 90 Pro از تکنولوژی منحصربفرد و پیشرفته‌ای در صفحه نمایش خود بهره برده و مشخصات فنی قدرتمندی دارد.

کمپانی چینی آنر، ساعاتی پیش از محصول جدید و پرچمدار خود، آنر 90 پرو رونمایی کرد.

مهم‌ترین مشخصه این گوشی جدید، صفحه نمایش آن است که با بهره‌گیری از قابلیت مدولاسیون عرض پالس فرکانس بالای 3840 مگاهرتزی تفاوت عمده‌ای با صفحه نمایش سایر محصولات بازار داشته و از سوی موسسه استاندارد TUV Rheinland به عنوان بدون لغزش (flicker) شناخته شده است.

این فرکانس بسیار بالای مدولاسیون، صفحه نمایش پرچمدار جدید آنر را یک سر و گردن بالاتر از بسیاری پرچمداران کنونی بازار قرار می‌دهد که فرکانس مدولاسیون 2160 هرتز، 1920 هرتز و یا 1440 هرتزی دارند و لرزش و سوسو زدن روشنایی صفحه نمایششان همچنان قابل تشخیص است.

در گجت نیوز بخوانید:

اولین تصویر رسمی از آنر ۹۰ و ۹۰ پرو را تماشا کنید + مشخصات فنی و تاریخ رونمایی

آنر 90 پرو؛ صفحه نمایش منحصربفرد و قابلیت های پرچمدار

آنر 90 پرو

بر اساس استاندارد جهانی IEEE Std1789-2015، در صورتی که فرکانس لغزش روشنایی یا فلیکر بالاتر از 3125 هرتز باشد، هیچ‌گونه آسیبی به چشم کاربر نمی‌رساند.

صفحه نمایش Honor 90 Pro علاوه بر دستیابی به این استاندارد، از نسبت کنتراست 5000000:1 هم پشتیبانی کرده و قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ بوده و از عمق رنگ ده بیتی پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش این گوشی اندازه‌ای 6.78 اینچی دارد که در مقایسه با نمونه حاضر در نسخه معمولی آنر 90 بزرگ‌تر است.

در کنار این صفحه نمایش جذاب و پیشرفته، سیستم دوربین گوشی Honor 90 Pro نیز دیگر قابلیت منحصربفرد آن به شمار می‌رود. دوربین اصلی این گوشی از یک حسگر 200 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.4 اینچ استفاده کرده و پیکسل‌هایی با اندازه 2.24 میکرون دارد.

علاوه بر این، در کنار دوربین اصلی هم شاهد تعبیه یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با لنز پرتره و مدهای بزرگنمایی یک، دو و دو و نیم برابری هستیم.

همچنین در قسمت جلوی گوشی هم یک دوربین دوگانه متشکل از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق تعبیه شده که قادر به ثبت تصاویر فوق عریض با میدان دید 100 درجه است.

گوشی Honor 90 Pro

آنر 90 پرو همچنین به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هم مجهز است که عملکردی سرتر از مدل اسنپدراگون 7 نسل 1 به کار رفته در آنر 90 معمولی دارد.

علاوه بر این، مدل پرو همانند مدل استاندارد از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. با این وجود، شارژ سریع مدل Pro با توان 90 وات انجام می‌شود؛ در حالی که مدل استاندارد تنها با توان 66 وات شارژ می‌شود.

از جمله دیگر قابلیت‌های فنی این گوشی نیز می‌توان به بلوتوث 5.2، پشتیبانی از LDAC، AptX و کدک‌های AptX HD اشاره کرد. علاوه بر این، از قابلیت‌های دیگری مثل حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و درگاه USB-C هم نمی‌توان گذشت.

به‌طور کلی، پرچمدار جدید آنر را باید یک محصول خاص دانست که با بهره‌گیری از صفحه نمایش فاقد فلیکر و با نرخ رفرش بالا سعی کرده به محصولی متفاوت تبدیل شود.

علاوه بر این، سیستم دوربین کارآمد و پردازنده قدرتمند این دستگاه هم آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای انواع کاربران، اعم از حرفه‌ای و تازه‌کار، تبدیل می‌کند.

به این ترتیب، ثبت تصاویر حرفه‌ای و انجام امور سنگین گرافیکی و پردازشی توسط گوشی آنر 90 پرو به‌سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

گوشی جدید Honor

این گوشی در رنگ‌های مختلف با حداقل قیمت 465 دلار برای نسخه پایه مجهز به 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید.

در این میان، نسخه بالاتر این گوشی با 16 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی 508 دلار قیمت دارد؛ در حالی که گران‌ترین نسخه از این پرچمدار با 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی با قیمت حدودا 550 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*