قیمت و امکانات ایرباد آنر X5

ایرباد آنر X5 با باتری 27 روزه و اتصال چند نقطه‌ای معرفی شد

ایرباد آنر X5 به‌عنوان یک هدفون بی‌سیم TWS با امکاناتی جذاب رونمایی شد. این محصول خوش قیمت، شارژدهی ۲۷ ساعته داشته و شبیه ایرپاد اپل است.

ساعاتی پیش کمپانی آنر از گوشی‌های اقتصادی و در عین حال باکیفیت آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو رونمایی کرد. اما این دو تنها محصولات جدید آنر نیستند. تولیدکننده چینی امروز از یک ایرباد بی‌سیم جدید نیز رونمایی کرد. ایرباد آنر X5 که یک هدفون TWS اقتصادی نیز محسوب می‌شود، شباهت بسیار زیادی با هدفون تازه رونمایی شده اوپو Enco R2 دارد. در واقع دو محصول از نظر ظاهری شبیه به یکدیگر هستند، با این تفاوت که در محصول آنر خبری از فناوری حذف نویز خودکار (ANC) نیست.

قیمت و امکانات ایرباد آنر X5

آنر Earbuds X5 یک ایرباد نیمه در گوش بی‌سیم است که کیس شارژی شبیه به سنگ‌های کف ساحل دریا دارد. در حالی که خود گوشی‌های آن شبیه به ایرپادز اپل است. چینی‌ها این محصول را در دو نسخه سفید (Glaze White) و مرجانی (Coral Pink) و با قیمت حدود ۴۰ دلاری وارد بازارها خواهند کرد.

قیمت و امکانات ایرباد آنر X5

گوشی‌های این هدفون از درایور ۱۳.۴ میلی‌متری بهره می‌برند و از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل می‌شوند. این گوشی‌ها از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنند که به‌لطف آن می‌توانند در یک زمان به دو دستگاه متصل بمانند و بین آن‌ها سوئیچ کنند. مدیریت این هدفون از طریق اپلیکیشن Honor AI Space روی گوشی‌های برند آنر یز بسیار آسان می‌شود. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به اکولایزر و دیگر تنظیمات دسترسی پیدا کرده و ایربادهای گم شده خود را هم پیدا کنید.

روی بدنه گوشی‌های ایرباد آنر X5 دکمه‌های لمسی کنترلی تعبیه شده و از حذف نویز محیطی (ENC) برای مکالمات با آن استفاده می‌شود. همچنین همراه با کیس شارژ، این دیوایس می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا ۲۷ ساعت شارژدهی داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*