سوزوکی ویتارا هیبریدی

سوزوکی ویتارا هیبریدی از هند به ایران وارد می‌شود + مشخصات و امکانات

سوزوکی ویتارا هیبریدی از هند وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه هیبریدی Suzuki Grand Vitara آشنا می‌شویم.

مدتی قبل از واردات 7 محصول سوزوکی به ایران خبر دادیم، اما اکنون خبرها حاکی از آن است که خودروهای جدیدی از جمله نسخه هیبریدی سوزوکی ویتارا به این لیست اضافه شده است. در واقع شرکت‌های واردکننده برای واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و این خودرو به‌زودی از مبدا هند وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا هیبریدی

سوزوکی ویتارا هیبریدی

نسخه هیبریدی Suzuki Grand Vitara با موتور 1.5 لیتری بنزینی سری K15C به‌همراه موتور برقی وارد ایران خواهد شد که این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 76 کیلووات معادل 102 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور را به‌تولید برساند.

سوزوکی ویتارا هیبریدی

طول این شاسی بلند به 4345 میلی‌متر، عرض آن 1795 میلی‌متر، ارتفاع آن 1645 میلی متر و فاصله محوری آن نیز به 2600 میلی‌متر می‌رسد. شرکت‌های واردکننده قصد دارند مدل مونتاژ شده این خودرو را از کشور هند به ایران بیاورند.

امکانات رفاهی و ایمنی

سوزوکی ویتارا هیبریدی

نسخه هیبریدی Suzuki Grand Vitara از امکانات مهمی چون سنسور نور، تهویه برقی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، سقف پانوراما، چراغ‌های روشنایی در روز، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، سیستم کروز کنترل، مولتی‌مدیا لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه کنترل شروع به حرکت در سربالایی، شارژر بی‌سیم، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*