مانیتور گیمینگ فوق عریض ایسوس

ایسوس از مانیتور گیمینگ فوق عریض 49 اینچی خود رونمایی کرد

ایسوس از یک مانیتور گیمینگ فوق عریض 49 اینچی به‌نام Asus ROG Swift OLED PG49WDCD رونمایی کرد که روشنایی چشمگیر و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد.

ایسوس، این شرکت تولیدکننده سخت‌افزارهای گیمینگ تایوانی از یک مانیتور گیمینگ فوق عریض 49 اینچی به‌نام Asus ROG Swift OLED PG49WDCD رونمایی کرد. این یک نمایشگر خمیده است که امکانات و فناوری‌های روز دنیا را در اختیار گیمرها می‌گذارد.

امکانات مانیتور گیمینگ فوق عریض 49 اینچی ایسوس

مانیتور گیمینگ جدید ایسوس شباهت زیادی با مانیتورهای رقیب MSI Project 491C و Samsung Odyssey OLED G9 دارد. نمایشگری که از یک پنل غول پیکر ۴۹ اینچی QD-OLED بهره می‌برد و تجربه گیمینگ همه‌جانبه و فراگیری را ارائه می‌کند. این مانیتور رزولوشن ۵،۱۲۰ در ۱،۴۴۰ پیکسلی و نسبت ابعاد ۳۲ به ۹ دارد. زوایای دید آن عریض است، تصاویر خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کند و پیکسل‌های آن با تراکم 109ppi شفافیت چشم‌گیری دارند.

یکی از قابل توجه‌ترین نقاط تمایز مانیتور ROG Swift OLED PG49WDCD، نرخ تازه‌سازی ذاتی ۱۴۴ هرتزی آن است. گرچه مانیتورهای MSI و سامسونگ ادعا می‌کنند که نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتزی دارند، اما ایسوس روی پاسخگویی مثال‌زدنی ۰.۳ میلی‌ثانیه‌ای (GtG) مانیتور جدیدش متمرکز شده است. این باعث به‌حداقل رساندن تاری حرکت، انتقال روان و تجربه اجرای روان بازی‌ها را تضمین می‌کند.

ایسوس متوجه اهمیت کیفیت تصاویر در بازی‌ها شده و به‌همین خاطر هم مانیتور گیمینگ فوق عریض 49 اینچی خود را با پشتیبانی از فناوری‌های Adaptive Sync و AMD FreeSync ارائه کرده است. این فناوری‌های پیشرفته در کنار یکدیگر کار می‌کنند تا تاری تصویر را بکاهند و به بازیکنان اجازه می‌دهند گیم پلی کاملاً روان و خوبی را تجربه کنند.

مانیتور گیمینگ فوق عریض ایسوس

این مانیتور همچنین استاندارد جدیدی را برای حداکثر روشنایی مانیتورهای گیمینگ تعیین کرده و این نرخ را به ۱۰۰۰ نیت رسانده است. این نرخ به‌لطف طراحی نوآورانه ایسوس، یک هیت سینک سفارشی و یک لایه گرافن به‌دست آمده که به‌طور موثر گرمای اضافی را دفع می‌کند. این باعث ارائه عملکردی ثابت می‌شود و جلوی گرمای بیش از حد احتمالی را هم می‌گیرد. البته که اوج روشنایی ۱۰۰۰ نیتی فقط برای محتوای HDR بهینه شده است.

از امکانات ارتباطی مانیتور گیمینگ جدید ایسوس باید به پورت DisplayPort 1.4، پورت HDMI 2.1 و یک پورت USB تایپ C اشاره کرد. پورت تایپ C روی این نمایشگر از فناوری USB Power Delivery و توان حداکثر ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به‌لطف این پورت شما می‌تواند در حین بازی کردن، گجت‌های دیگر خود مثل گوشی‌تان را هم شارژ کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*