موتو G Stylus 5G 2023

موتو G Stylus 5G 2023 با اسنپدراگون 6 نسل 1 معرفی شد

گوشی موتو G Stylus 5G 2023 موتورولا به عنوان یکی از نخستین محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون 6، با مشخصات جذاب و حداقل قیمت 400 دلار رونمایی شد.

موتورولا روز گذشته از سومین نسل از سری گوشی‌های موتو G Stylus 5G، به عنوان یکی از نخستین محصولاتی که به تراشه جدید اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز می‌شود رونمایی کرد.

این محصول همان‌طور که از نامش پیداست که به قلم استایلوس مجهز خواهد بود. این قلم استایلوس در قسمت پایین دستگاه و در کنار درگاه شارژ دستگاه جای خواهد گرفت؛ اما فاقد قابلیت‌های جذاب بلوتوثی یا حساسیت به فشار، نظیر آن چه در گلکسی اس 23 اولترا دیدیم، خواهد بود.

موتو G Stylus 5G 2023؛ جایگزین میانرده گلکسی اس 23 اولترا

گوشی جدید Motorola

صفحه نمایش گوشی Moto G Stylus 5G 2023 اندازه‌ای 6.6 اینچی داشته و از پانل‌هایی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد.

در قسمت بالا و وسط این صفحه نمایش، شاهد تعبیه حفره‌ای دایره‌ای هستیم که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دستگاه درون آن جای گرفته است.

همچنین موتو جی استایلوس امسال از یک ماژول دوربین دوگانه در پشت بهره می‌برد. حسگر اصلی به کار رفته در این ماژول دوربین، 50 مگاپیکسلی f/1.88 است و حسگر ثانویه هم فوق عریض و 8 مگاپیکسلی است و نقش دوربین ماکرو را ایفا می‌کند.

موتورولا امسال گوشی موتو G Stylus 5G 2023 را به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MyUX خود مجهز کرده و انتشار یک نسخه اصلی از اندروید و سه سال آپدیت‌های امنیتی برای آن را نیز تضمین نموده است.

اندازه باتری این گوشی موتورولا 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و شارژ آن با توان 20 وات انجام می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی هم می‌توان به اسپیکرهای استریو، جک هدفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقای حافظه داخلی اشاره کرد.

گوشی موتو جی استایلوس نسل پنجم 2023 در دو رنگ مشکی و قرمز رونمایی شده و حداقل قیمت آن در مدل پایه با 6 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی برابر با 400 دلار خواهد بود.

فروش این میانرده موتورولا از چند روز دیگر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*