محصولات تام - دستگاه C3

تحولی عظیم در علم پزشکی و سلامت با دستاورد جدید مخترع ایرانی

در این مطلب به معرفی محصولات تام می‌پردازیم؛ کمپانی ایرانی که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و رویکردهای مدرن علوم اعصاب به دنبال بهبود کیفیت زندگی شماست.

شرکت پارسه صنعت اندیشه اهورایی با نام تجاری تام با استفاده از روش‌ها و رویکردهای مدرن علوم اعصاب (Neuroscience) و دانش تئوری بشر از مغز انسان به دنبال روش‌هایی برای ساده ساختن زندگی در دنیای امروز و افزایش استانداردهای زندگی برای همگان است.

پارسه صنعت اندیشه اهورایی پس از سال‌ها تحقیق و مطالعه روی امواج مغز و چگونگی تغییر آن‌ها توانسته به درک عمیقی از این مسئله علمی-پزشکی دست پیدا کند. نتیجه این سال‌ها تحقیق و پژوهش محصولات تام هستند. دستگاه‌های تام روشی کاملا بدیع و غیرتهاجمی (Ntrusive-non) را برای افزایش کیفیت زندگی شما به‌کار می‌گیرند؛ همین حالا می‌توانید با استفاده از این دستگاه‌ها استرس و اضطراب را از خود دور کنید، به ذهن‌تان آرامش دهید و تمرکز بسیار بیشتری داشته باشید.

محصولات تام

از آنجا که رویکردهای دارودرمانی معمولا در بهبود افسردگی مؤثر واقع نمی‌شوند، پزشکان گزینه‌های درمانی دیگری از جمله تحریک مغناطیسی مغز را تجویز می‌کنند. این درمان با استفاده از پرتوهای مغناطیسی، مناطق بخصوصی از مغز را مورد هدف قرار می‌دهد. از سال 1985، مردم همواره از این روش جهت تسکین احساساتی از قبیل اندوه شدید و ناامیدی که با افسردگی همراه هستند، استفاده کرده‌اند. اگر شما و یا عزیزان‌تان، روش‌های مختلف درمانی جهت بهبود افسردگی را امتحان کرده و نتیجه‌ای نگرفته‌اید یا به دنبال افزایش آرامش و راحتی در زندگی‌تان هستید، احتمالا روش تحریک مغناطیسی مغز بهترین گزینۀ پیش روی شما خواهد بود.

محصولات تام

در اینجا ضمن اینکه نگاهی به تکنولوژی TMS می‌اندازیم و از این فناوری پزشکی و تکنولوژی می‌گوییم، به معرفی دو مورد از محصولات تام نیز می‌پردازیم؛ دستگاه‌های دوست‌داشتنی رست وال و دستگاه کلینیکی تام C3 که به ساده‌ترین شکل ممکن یک خواب عمیق و راحت را به شما هدیه می‌دهند و در درمان بیماری‌ها و اختلالاتی همچون بیش فعالی، استرس، اضطراب و اختلال در یادگیری به شما کمک می‌کنند.

مزایای دستگاه‌های تام نسبت به نمونه‌های خارجی

دستگاه های تولیدی شرکت تام با تکنولوژی MicroTMS در مقایسه با نمونه های خارجی با تکنولوژی rTMS دارای برتری های منحصر به فردی هستند که برای اولین بار در جهان توسط این شرکت توسعه داده شده و هیچ نمونه خارجی ندارد.

شما برای استفاده از تکنولوژی TMS در سراسر جهان نیاز است به کلینیک‌های درمانی مراجعه کنید. با اینکه احتیاجی به بستری نیست، اما مراجعه به کلینیک‌ها ممکن است برای برخی از افراد دشوار یا زمان‌بر باشد، ولی استفاده از محصولات تام به‌خاطر کاربری ساده و ابعاد مناسبی که دارند در منازل و توسط افراد غیرمتخصص نیز ممکن است.

دستگاه‌های TMS در پاره‌ای از اوقات باعث سوزش پوست سر، گرفتگی‌های عضلانی خفیف، احساس سبکی یا درد خفیف در ناحیۀ سر می‌شوند، ولی محصولات تام هیچ عارضه‌ای ندارند. شاید نگران باشید که این امواج برای شما مضر است، اما امواج ساطع از یک سشوار بیشتر از امواج این دستگاه‌ها است.

در جدول زیر تمام برتری‌های دستگاه‌های تام نسبت به نمونه‌های خارجی آورده شده است:

دستگاه‌های تام چگونه عمل می‌کنند؟

بسیاری از سازمان‌های پزشکی و درمانی در سراسر جهان پذیرفته‌اند که روش تحریک مغناطیسی مغز می‌تواند افسردگی‌های شدید را درمان کند؛ در شرایطی که روش‌های درمانی دیگر از قبیل دارویی و روان‌درمانی به قدر کافی مؤثر نیستند.

دستگاه‌های تام برای تحریک مغناطیسی مغز به وجود آمده‌اند و فعالیت الکتریکی مغز را تحت تأثیر قرار می‌دهد. طی سال‌های اخیر دستگاه‌های TMS نتایج خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و بسیاری از پزشکان به تاثیرگذاری ممتاز و تمایز آن‌ها پی‌برده‌اند. در این روش درمانی، میدان مغناطیسی از طریق جریان پالس‌های سر عبور می‌کند تا نواحی قشری مغز را تحریک کرده و تحت تأثیر قرار دهد. بدین ترتیب تغییرات گسترده‌ای در فعالیت‌های طبیعی مکانیزم مغز بیمار صورت می‌گیرد که منجر به بهبود و رفع اختلالات می‌شود.

محصولات تام

برای ایضاح کردن بحث می‌توان اینگونه گفت که فرکانس مغزی ما در حالت عادی بین 17 تا 20 قرار دارد، اگر فرکانس مغزی بیشتر از این مقدار باشد، دچار استرس خواهیم شد. افرادی که استرس و نگرانی دارند، معمولا فرکانس مغزی‌شان بین 20 تا 22 و گاها بیشتر است. حرکت نورون‌ها در بخش جلویی مغز این افراد بیش از میزان طبیعی بوده که در نقشۀ مغزی به صورت قرمز یا نارنجی نمایش داده می‌شود. دستگاه‌های تام برای درمان این مشکل با ارسال امواج ایمن، ابتدا فعالیت نورون‌ها و برخی از قسمت‌های مغز -متناسب با نیاز بیمار- را کنترل می‌کنند و بعد با تغییر فرکانس غالب مغز استرس و نگرانی فرد را از بین خواهند برد.

مزایای استفاده از محصولات تام

  • انجام پروسۀ درمان بدون درد و خونریزی (این روش کاملاً غیرتهاجمی بوده و هیچ‌گونه استرس و اضطرابی را به بیمار وارد نمی‌شود)
  • کمترین عارضه ممکن (تا به امروز خطا یا خطری که جان بیماران را تهدید کند از این دستگاه‌ها گزارش نشده است)
  • مشاهده بهبود در بیمار طی مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به سایر روش‌های درمانی
  • قابلیت انجام سرپایی، بدون نیاز به بستری یا بیهوشی بیمار
  • درمان در افراد مقاوم به درمان‌های دارویی

دستگاه های تام با توجه پروتکل های خود به شش مدل تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی دو مورد از آنها پرداخته ایم.

دستگاه رست وال

محصولات تام

یک روز کاری پرفشار و پر از تنش را در نظر بگیرید، در آن روز چه چیزی به اندازۀ یک خواب عمیق و راحت و رها شدن از اضطراب می‌تواند تسلی بخش شما باشد؟ هیچ‌چیز! تام C4، با نام تجاری رست وال، محصول چند کاربره از سری مجموعه‌های برند تام است که به همین منظور طراحی و تولید شده است. در موقعیتی دیگر، تصور کنید به مسافرت رفته‌اید و به دنبال انتخاب یک هتل برای اقامت هستید، اصلی‌ترین ملاک شما برای انتخاب شما چیست؟ پاسخ‌تان همچون اغلب افراد احتمالا «داشتن آسایش و آرامش» خواهد بود. دستگاه رست وال تام علاوه‌بر منازل شخصی و سالن‌های زیبایی و آرامش در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در همان موقعیت فرضی که مثال زدیم، وجود رست وال در اتاق‌های یک هتل می‌تواند آنجا را به انتخاب اول مسافران تبدیل کند؛ زیرا بعد از پاساژگردی‌ها و بازدید از مناطق تاریخی و تفریحی هیچ اتفاقی به اندازۀ یک خواب با کیفیت و از بین رفتن استرس و اضطراب شما را خوشحال نمی‌کند!

همان‌طور که اشاره شد، این دستگاه جهت ایجاد آرامش و رفع استرس و اضطراب روزانه کاربرد دارد و به سادگی می‌توانید آن را روی دیوار نصب کنید. رست وال در ابعاد 32 اینچی تولید شده و بدون هیچ اتصالی بر افرادی که در فاصله یک متری‌اش قرار دارند تاثیر می‌گذارد. دستگاه رست وال در رنگ‌های مختلف برای دکوراسیون‌های گوناگون طراحی شده است و متناسب با سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید.

این دستگاه در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

  1. کمک به ایجاد آرامش
  2. کمک به زیبایی از طریق کاهش فشارهای عصبی
  3. از بین بردن استرس و اضطراب
  4. افزایش دقت و تمرکز
  5.  از بین بردن اختلالات خواب

موارد استفاده از رست وال

  • استفاده در منازل شخصی
  • استفاده در سالن های SPA و سالن های زیبایی
  • استفاده در هتل ها و اماکن اقامتی
  • استفاده در اتاق مدیران و کارمندانی که در طول روز فشار کاری بالایی دارند

دستگاه تام C3

محصولات تام

دستگاه تام C3 یک کلینیک کوچک و دوست‌داشتنی است که در درمان برخی اختلالات به کمک‌تان می‌آید و با امکان ثبت 4 پرتکل آلفا، دلتا، تتا و مید به صورت همزمان روی آن شما از تمام پروتکل‌های اصلی تام برخوردار خواهید شد.

در C3 امکان شخصی‌سازی عملکرد وجود داشته و کاربر می‌تواند با تهیه نقشه مغزی این دستگاه را متناسب با نیاز خود شخصی‌سازی کند تا C3 بهترین عملکردش را به ارمغان بیاورد. سری تام C3 علاوه‌بر اینکه خستگی و استرس را از شما دور می‌کند، قابلیت درمانی دارد و فرد می‌تواند در بازه زمانی خاص روی درمان یا بهبود یک اختلال از جمله افسردگی و اختلال در فهم ریاضی اقدام نماید.

این دستگاه در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

  1.  از بین بردن اختلالات خواب
  2.  کمک به زیبایی از طریق کاهش فشارهای عصبی
  3.  از بین بردن استرس و اضطراب
  4.  افزایش دقت و تمرکز
  5. از بین بردن اختلال یادگیری
  6.  از بین بردن اختلال فهم ریاضی

موارد استفاده از تام C3

  • خانگی : ( بهبود افسردگی ، بهبود استرس ، آرامش نورونی و افزایش زمان جنسی)
  • آموزشگاهی : (تمرکز ، بهبود اختلال یادگیری ، بهبود اضطراب)
  • مجتمع های رفاهی و هتل ها: (مدیتیشن ، زیبایی ، استفاده در سالن های ماساژ و زیبایی)
  • باشگاه های ورزشی: (افزایش تمرکز ، بهبود اضطراب و اختلال خواب ، بهبود افسردگی )
  • ارگان ها وسازمان ها : ( افزایش دقت و تمرکز پرسنل ، بهبود اضطراب پرسنل )
  • کلینیک ها : ( کلینیک های روان درمانی ، روان شناسی ، روانکاوی )

نظر شما درباره محصولات تام چیست؟ آیا شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که با توجه به حجم بالای فشار و استرس روزانه در دنیای امروز استفاده از چنین دستگاه‌هایی به منظور رسیدن به آرامش و آسایش و درمان برخی از اختلالات ضرروی به نظر می‌رسد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. لطفا شبه علم رو پوشش ندید

  2. 240 میلیون واسه یه قابلمه؟؟
    قیمتش بنظرم غیر منطقیه.

  3. به نظر خیلی جالب میاد
    چطور میشه ارتباط گرفت با این مجموعه ؟