دوچرخه ثابت شیائومی

دوچرخه ثابت شیائومی با قیمت 250 دلار معرفی شد

کمپانی شیائومی از یک دوچرخه ثابت رونمایی کرد که از خودش نیرو می‌گیرد و نیازی به پریز برق ندارد. با Mi Home Dynamic Bicycle آشنا شوید.

شیائومی را بیشتر با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسیم؛ اما این کمپانی در حال گسترش حضور خود در بازارهای مختلف است. اخیرا شیائومی از یک یخچال و مانیتور گیمینگ رونمایی کرد و محصول متفاوت دیگر آن، یک دوچرخه ثابت است.

دوچرخه ثابت Mi Home Dynamic شیائومی

تازه‌ترین عضو اضافه شده به لوازم خانگی هوشمند Xiaomi، همین دوچرخه ثابت است. این گجت، یک فست شارژر دو سیم‌پیچ 20 وات دارد که نیروی حاصل از رکاب‌زنی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند و به خود بازمی‌گرداند. بنابراین دوچرخه برای کارکرد، هیچ نیازی به منبع الکتریکی خارجی ندارد و شما را از شر کابل‌های دست‌وپاگیر خلاص می‌کند.

حتی یک درگاه تایپ C دارد و شما می‌توانید هنگام رکاب‌زنی، از این برق برای شارژ گوشی و سایر دیوایس‌های خود استفاده کنید. پس هم در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اید و هم برای تناسب اندام، فعالیت بدنی انجام داده‌اید!

اگر با قدرت 60 دور در دقیقه یا بالاتر رکاب بزنید، انرژی لازم برای شارژ یک گوشی موبایل را فراهم کرده‌اید. وقتی هم که ژنراتور به حداکثر بار برسد، انرژی الکتریکی 50 وات یا بیشتر تولید می‌کند.

دوچرخه ثابت شیائومی

 

می هوم داینامیک بایک، یک صفحه کنترل هم دارد که اطلاعاتی نظیر فرکانس رکاب‌زنی و کالری مصرفی را نمایش می‌دهد. می‌توانید حرکت آن را فقط با فشردن یک دکمه، آغاز یا متوقف کنید. برای تنظیم مقاومت و شدت سختی رکاب‌ها هم بین دنده 1 تا 32، حق انتخاب دارید.

این دوچرخه ثابت، ساختار کامپکت و سبک‌وزنی دارد تا به راحتی قابل جابجایی باشد. کم‌صدا بودن و برخورداری از یک چرخ طیار مخفی برای جلوگیری از گیر کردن و تکانه‌های ناگهانی، از دیگر مولفه‌های طراحی آن محسوب می‌شوند. پشتیبانی از NFC و امکان لینک شدن به سیستم تهویه مطبوع و آب‌گرمکن را هم به لیست امکانات این گجت اضافه کنید.

شیائومی دوچرخه ثابت Mi Home Dynamic را با قیمت 1799 یوان به‌فروش می‌رساند که معادل 253 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*