اشیاء پرنده ناشناس

چرا اکثر فیلم‌های اشیاء پرنده ناشناس (یوفو) در آمریکا گرفته شده است!؟

نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد 92 درصد از فیلم‌های اشیاء پرنده ناشناس (یوفو) در کشور آمریکا ثبت شده است؛ اما چرا بشقاب پرنده‌ها فقط در آمریکا رویت می‌شوند؟

نتایج یک نظرسنجی جدید که توسط BonusFinder انجام شده نشان می‌دهد حدود 92 درصد از تمام ویدیوهای یوفوها تا تاریخ 15 فوریه 2023 در کشور آمریکا به ثبت رسیده است. در واقع نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد اگر موجودات فضایی وجود داشته باشند، به مطالعه فرهنگ آمریکایی علاقه زیادی دارند.

آمریکا رکورددار ثبت فیلم‌های اشیاء پرنده ناشناس

اشیاء پرنده ناشناس

نتایج نظرسنجی‌های منتشر شده نشان می‌دهد تاکنون در تمام ایالت‌های کشور آمریکا حدود 126 هزار 94 مشاهده از اشیاء پرنده ناشناس گزارش شده که با 92 درصد از تمام مشاهدات در صدر قرار دارد. پس از آن نیز کانادا با ثبت 5 هزار و 696 مشاهده از یوفوها در رتبه دوم و بریتانیا با 3 هزار و 146 مشاهده در رتبه سوم قرار دارد. همچنین از میان ایالت‌های آمریکا، کالیفرنیا با ثبت 15 هزار و 480 مشاهده در صدر قرار دارد.

اشیاء پرنده ناشناس

صرف نظر از این‌که مردم در کدام مناطق اشیاء پرنده ناشناس را رویت کردند، داستان‌های آنها از مشاهده یوفوها تقریبا مشابه است. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد افراد در توصیف مشاهده یوفوها به وجود نورهایی با شکل عجیب در آسمان اشاره کردند.

نیک پوپ (Nick Pope)، یکی از محققان یوفوها برای دولت بریتانیا در این خصوص عنوان کرد در گذشته مردم از ترس این‌که مورد تمسخر قرار بگیرند، مشاهدات خود از یوفوها را اعلام نمی‌کردند، اما پس از این‌که نیروی دریایی آمریکا ویدیوهای ثبت شده از یوفوها را منتشر کرد و کنگره آمریکا نیز به افشاگری‌ها در خصوص یوفوها علاقه نشان داد، به‌تدریج این موضوع به یک جریان اصلی تبدیل شده و مردم اکنون آزادانه مشاهدات خود را گزارش می‌کنند.

مشاهده یوفوها توسط اساتید دانشگاه

نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی آز آن است که تقریبا یک‌پنجم دانشگاهیان نیز اشیاء پرنده ناشناس را در آسمان مشاهده کردند. نتایج این نظرسنجی که با مشارکت 1460 استاد دانشگاه انجام شده، نشان می‌دهد حدود 19 درصد از خود آنها یا یکی از افرادی که می‌شناسند، شاهد حرکت یک شی پرنده ناشناس در آسمان بودند. همچنین نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد حدود 37 درصد از آنها به انجام تحقیقات در خصوص این پدیده‌ها علاقه دارند.

اشیاء پرنده ناشناس

طبق اعلام نویسندگان این مطالعه، نتایج بررسی‌ها حاکی از آن است که بسیاری از دانشگاهیان در آمریکا از تمامی رشته‌ها به مشارکت دانشگاهیان در تحقیق در مورد اشیاء پرنده ناشناس تاکید دارند.