ماشین پرنده چینی

ماشین پرنده جدید چینی ها شبیه به یک سفینه فضایی است

اولین ماشین پرنده برقی جهان که شبیه به یک سفینه فضایی است با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت و به مدت 15 دقیقه در پارک شنژن چین به پرواز درآمد.

اولین ماشین پرنده برقی سرنشین دار جهان، پرواز آزمایشی خود را با موفقیت در پارک استعدادهای شنژن چین به انجام رساند. این وسیله نقلیه هوایی که به‌طور کامل در شنژن چین ساخته شده، در طول پرواز، چشمان تماشاچیان را به خود خیره کرد.

طی این رویداد مورد انتظار، یک هواگرد برخاست و فرود عمود به نمایش درآمد که شباهت قابل توجهی به بشقاب پرنده‌های نمادین فیلم‌های علمی-تخیلی دارد. ویژگی متمایز ماشین پرنده جدید چینی ها یک نیمکره شفاف در بخش مرکزی است که به سرنشینان منظره‌ای 360 درجه از محیط اطراف را ارائه می‌دهد.

این هواپیمای مبتکرانه به مجرایی با شش حفره و پیکربندی پیچیده‌ شامل 12 موتور ملخی مجهز شده که ایمنی سه‌‌گانه حداکثری در منبع تغذیه، عملکرد موتور قدرت و کنترل پرواز را به ارمغان می‌آورد. ماشین پرنده چینی ها قادر به پرواز تا مدت 15 دقیقه در ارتفاع 200 متر است و حداکثر سرعت پرواز افقی آن به 50 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ماشین پرنده چینی

به‌لطف طراحی نوآورانه، این وسیله نقلیه هوایی ایمنی بالا را در کنار کاهش حداکثری خطرات بالقوه تضمین می‌کند. در بخش بیرونی، این هواپیما از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار شده و ایمنی بالا آن را قادر ساخته تا بدون زحمت در سطوح آبی حرکت کند و توانایی قابل توجهی در برخاستن و فرود مداوم روی آب داشته باشد.

شرکت سازنده این بشقاب پرنده سرنشین‌ دار پیش‌تر یک پتنت جهانی را برای فناوری خود ثبت کرده بود. براساس گزارش‌ها، توسعه پیشگامانه این هواپیما توسط یک تیم تحقیقاتی از دو دانشگاه بی‌هانگ و پلی تکنیک نورث وسترن رهبری شده است. این محصول نوآورانه در یک دوره سه ساله ساخته شده، در حال حاضر برای مقاصد گردشگری و تبلیغات کاربرد دارد و پتانسیل‌های دیگر آن نیز در حال بررسی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*