پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴

پژو 3008 مدل 2024 با کابین و داشبورد جدید معرفی شد

پژو تصاویری را از کابین 3008 مدل 2024 به نمایش گذاشت. این تصاویر طراحی مینیمال منحصر به فرد این کراس اوور کامپکت فرانسوی را نشان می‌دهند.

پژو برای معرفی پژو 3008 مدل 2024 در سپتامبر آینده (شهریور تا مهر) برنامه دارد و پیش از این، تصاویری را از کابین تریم بالارده GT آن به اشتراک گذاشته است. در فضای داخلی این کراس اوور کامپکت، طراحی داشبورد منحصر به فرد پژو با نام Panoramic i-Cockpit خودنمایی می‌کند. در این طراحی، یک نمایشگر عریض منحنی بالای داشبورد قرار می‌گیرد. در ادامه جزئیات مربوط به کابین این کراس اوور فرانسوی را مطالعه کنید.

نگاهی به کابین مینیمال به‌روز پژو 3008 مدل 2024

کابین پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴

در کابین پژو 3008 جدید یک نمایشگر منحنی 21 اینچی، خم‌شده به سمت راننده قرار دارد. 10 دکمه لمسی هم در کنسول مرکزی تعبیه شده است که پژو آن‌ها را با نام i-Toggles معرفی می‌کند. راننده می‌تواند این دکمه‌ها را جهت سازگاری با نیازهای خود و سرنشین جلو تنظیم کنند. به‌لطف این دکمه‌های لمسی به‌روز، از تعداد کنترل‌های مرسوم کاسته شده و در نتیجه طراحی داشبورد هرچه خلوت‌تر و مینیمال‌تر شده است.

پژو در طراحی فضای داخلی مدل 2024 پژو 3008 توجه ویژه‌ای به کاهش المان‌هایی داشته است که فضا را شلوغ‌تر می‌کنند. در این راستا نه تنها دکمه‌های لمسی ظریف برای کنسول مرکزی در نظر گرفته، بلکه به‌جای دسته دنده مرسوم، دکمه‌های PRND را سمت راست دکمه استارت روی داشبورد قرار داده است. پژو با این اقدام هم جلوه بصری کابین را مینیمال‌تر کرده و هم فضای ذخیره‌سازی به‌علاوه سطح پد شارژ بی‌سیم گوشی را افزایش داده است. ضمن اینکه دریچه‌های هوای باریک ناحیه‌های چپ و راست برای یکپارچه‌سازی اجزای داشبورد، یکی شده‌اند.

روی فرمان کوچک پژو 3008 جدید کنترل‌هایی لمسی نصب شده است که البته عملکرد آن‌ها جای سوال دارد؛ از آنجا که برخی استفاده از کنترل‌های لمسی روی فرمان را به‌خاطر عواملی مثل احتمال بالاتر خطا هنگام استفاده، صحیح نمی‌دانند. بازخورد منفی نسبت به این امر به قدری بوده که حتی فولکس واگن دوباره به استفاده از دکمه‌های فیزیکی مرسوم روی فرمان خودروهای خود روی آورده است. نهایتاً نورپردازی محیطی در سرتاسر داشبورد و پنل‌های درب‌ها با 8 گزینه رنگ متفاوت، فضای داخلی به‌روز نسخه جدید پژو 2008 را کامل می‌کند.

بنا به اعلام پژو، طراحی Panoramic i-Cockpit در آینده در محصولات بیشتری از آن نظیر نسل جدید کراس اوور 5008 پیاده‌سازی خواهد شد. حالا نظر شما کاربران گجت نیوز درمورد کابین پژو 3008 مدل جدید چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*