بورسیه تحصیلی همراه اول

همراه اول به نخبگان رشته‌های برق و کامپیوتر دانشگاه تهران بورسیه تحصیلی می‌دهد

همراه اول با هدف حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد به نخبگان رشته‌های برق و کامپیوتر دانشگاه تهران بورسیه تحصیلی می‌دهد.

اپراتور همراه اول با هدف حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد قصد دارد به نخبگان رشته‌های برق و کامپیوتر دانشگاه تهران بورسیه تحصیلی ارائه دهد. این بورسیه تحصیلی همراه اول به مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌ مهندسی برق با گرایش‌های مخابرات سیستم و «شبکه‌های مخابراتی» و رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش‌های هوش مصنوعی و نرم افزار در دانشگاه تهران ارائه خواهد شد.

جزئیات بورسیه تحصیلی همراه اول به نخبگان

مواردی چون دریافت حقوق تا سقف 20 میلیون تومان در ماه متناسب با زمان فعالیت در همراه اول، تخصیص هزینه خرید لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند از 25 میلیون تومان تا 75 میلیون تومان متناسب با رتبه کنکور کارشناسی ارشد به‌عنوان مزایای این طرح محسوب می‌شوند. همچنین امکان استخدام در همراه اول برای رتبه‌های زیر 10 نیز وجود دارد.

علاوه بر این،‌ آن دسته از افرادی که این بورسیه را دریافت کنند می‌توانند تا پایان‌نامه و دستاوردهای تحصیلی خود را با حمایت همراه اول تا سقف 100 میلیون تومان به سرانجام برسانند.

از سایر مزایای این طرح می‌توان به شرکت در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی حوزه ICT و تجربه حضور در پروژه‌های ملی و تحقیق و توسعه همراه اول اشاره کرد. متقاضیان با مراجعه به آدرس hamrah.academy/blog/mci-scholarship می‌توانند در خصوص این طرح اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*