لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED

لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED، سبک ترین لپ‌تاپ 14 اینچی جهان معرفی شد

ایسوس از لپ تاپ ExpertBook B9 OLED خود به عنوان سبک‌ترین لپ تاپ 14 اینچی جهان رونمایی کرد. این محصول از تراشه نسل 13 اینتل بهره خواهد برد.

اگر در خاطر داشته باشید، کمپانی ایسوس، لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED خود را در رویداد CES 2023 رونمایی کرد. با این وجود، امروز این کمپانی تایوانی از عرضه آن در بازارهای جهانی خبر داده و جزئیات بیشتری در این خصوص را در اختیار علاقمندان قرار داد.

این لپ تاپ جدید ایسوس عنوان سبک‌ترین لپ تاپ ال ای دی 14 اینچی جهان را یدک می‌کشد و طراحی آن با نگاهی طبیعت‌دوستانه انجام شده است.

لپ تاپ جدید اکسپرت بوک بی 9 از تراشه‌های جدید اینتل Core vPro بهره برده و مجموعه‌ای از قابلیت‌های امنیتی مناسب برای کارمندان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در ادامه این متن با مشخصات بیشتر این محصول آشنا خواهیم شد.

در گجت نیوز بخوانید:

ایسوس از سبک ترین لپ تاپ ۱۴ اینچی جهان رونمایی کرد

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED

اکسپرت بوک بی 9 اولد طراحی بسیار باریک و سبک وزنی داشته و از آلیاژ منیزیم-لیتیم ساخته شده است. ایسوس همچنین ادعا می‌کند که محصول جدیدش ضمن باریک بودن، بسیار مقاوم است.

این دستگاه تنها 900 گرم وزن داشته و موفق به کسب استاندارد نظامی MIL-STD-810H شده است.

همچنین صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ هم 90 درصد سطح جلویی آن را در بر گرفته و نسبت 16:10 دارد.

در قلب لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED شاهد استفاده از تراشه نسل سیزدهمی اینتل Core i7 vPro و حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم بهینه LPDDR5x هستیم.

علاوه بر این، در بخش نرم افزاری نیز شاهد نصب ویندوز 11 بر روی این محصول هستیم که کاملا برای فعالیت‌های حرفه‌ای و کسب و کار بهینه‌سازی شده است.

لپ تاپ جدید و سبک وزن ایسوس همچنین از یک سیستم خنک کننده مبتنی بر فن دوگانه بهره برده که قادر است دما را حدودا 27 درصد کاهش دهد. این سیستم خنک کننده همچنین 32 درصد ساکت‌تر و بی‌سروصداتر از مدل‌های پیشین بوده و مصرف انرژی پایین‌تری هم دارد.

این لپ تاپ جدید ایسوس از درگاه تاندربولت 4 با پشتیبانی از Power Delivery 3.0 بهره برده و یک پورت USB 3.2 Type-A در اختیار دارد.

همچنین یک درگاه HDMI 2.1 هم در این دستگاه تعبیه شده که در کنار پورت‌های تاندربولت می‌تواند به‌طور همزمان از سه نمایشگر با رزولوشن 4K پشتیبانی کند.

لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED

بعلاوه، یک جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز دیگر قابلیت این دستگاه به شمار می‌رود.

ایسوس البته هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه این لپ تاپ در مناطق مختلف دنیا را در اختیارمان قرار نداده است. بنابراین به نظر می‌رسد برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه باید همچنان منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*