مانیتور جدید ال جی UltraGear

ال جی از دو مانیتور ۲۷ و ۳۴ اینچی سری UltraGear با نرخ ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد

دو مانیتور جدید ال جی UltraGear با ابعاد ۲۷ و ۳۴ اینچی، نرخ تازه‌سازی سریع ۱۴۴ هرتزی و پورت‌های ارتباطی متنوع از جمله HDMI 2.1 معرفی شدند.

کمپانی ال جی که به‌تازگی مانیتور ۲۴۰ هرتزی LG 27GR83Q را روانه بازار آمریکا کرده، حالا از دو مانیتور جدید سری UltraGear خود رونمایی کرد. یکی از آن‌ها UltraGear 27GR93U و دیگری UltraGear 32GR93U نام دارند. این دو نمایشگر از نظر مشخصات فنی مشابه یکدیگر هستند، ولی همانطور که از نامشان پیداست، در ابعاد با هم فرق دارند.

مدل 27GR93U یک پنل ۲۷ اینچی است، در حالی که مدل 32GR93U از یک پنل بزرگ‌تر ۳۱.۵ اینچی بهره می‌برد. هر دو مدل رزولوشن ذاتی 4K برابر با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ و نرخ تازه‌سازی روان ۱۴۴ هرتزی را ارائه می‌کنند.

دو مانیتور ۲۷ و ۳۴ اینچی سری UltraGear ال جی با روشنایی ۵۰۰ نیتی، چیزی فراتر از آنچه از یک نمایشگر گیمینگ انتظار دارید را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، زمان پاسخگویی بسیار سریع ۱ میلی‌ثانیه‌ای GtG را هم در اختیار شما می‌گذارند. اما این مانیتورها فقط برای بازی کردن ساخته نشده‌اند، بلکه برای تماشای فیلم و ویدیو نیز جذاب هستند. زیرا این نمایشگرها از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کنند، پوشش ۹۵ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارند و گواهی VESA DisplayHDR 400 را هم در بر می‌گیرند.

مانیتورهای جدید ال جی با فناوری‌های AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync سازگار هستند تا مطمئن باشید گیم پلی شما به روان‌ترین شکل ممکن اجرا می‌شود. امکانات ارتباطی متنوعی همچون یک پورت DisplayPort 1.4، دو پورت HDMI 2.1 و یک هاب USB 3.0 را ارائه می‌کند و دارای پایه‌ای قابل تنظیم هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*