توییت تمسخر قابلیت کانال واتساپ توسط تلگرام

تلگرام با توییت جدید خود، قابلیت ساخت کانال در واتساپ را با خاک یکسان کرد

واتساپ اخیراً قابلیت ساخت کانال را به کاربران خود ارائه کرد. تلگرام حالا مثل همیشه، با توییت جدیدی قابلیت کانال واتساپ را مسخره کرده است.

تلگرام و واتساپ، به‌عنوان دوتا از پرکاربرترین پیامرسان‌های جهان، همواره رقابت سرسختانه‌ای با همدیگر داشته‌اند و این رقابت بارها به توییتر کشانده شده است. معمولاً هم این تلگرام است که با ارائه قابلیت جدیدی در واتساپ، بستر را برای شوخی با رقیب خود فراهم می‌بیند. همین چند وقت قبل بود که پس از اضافه شدن قابلیت ویرایش پیام به واتساپ پس از مدت‌ها، تلگرام در توییتی به رخ کشید که سال‌ها است این قابلیت را پیش رو کاربران خود گذاشته است. حالا که واتساپ قابلیت ساخت کانال را هم در دسترس کاربران خود قرار داده، تلگرام با توییت جدید دیگری به تمسخر این پیامرسان رقیب پرداخته است.

تمسخر قابلیت ساخت کانال در واتساپ توسط تلگرام

واتساپ دیروز در حساب رسمی توییتر خود قابلیت ساخت کانال در این پیامرسان را معرفی کرد. پس از آن تلگرام به‌سرعت در جواب به این توییت واتساپ اسکرین‌شاتی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد قابلیت ساخت کانال مدت‌ها قبل در سپتامبر 2015 (شهریور 1394) به تلگرام راه پیدا کرده بود. تلگرام با همین تصویر و بدون هرگونه توضیح اضافی، به رقیب خود یادآوری می‌کند که در زمینه قابلیت‌های کابردی متنوع حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

زمزمه‌های ارائه قابلیت ساخت کانال به WhatsApp از چند ماه قبل به‌گوش می‌رسید. چند ماه قبل اولین تصویر از کانال واتساپ منتشر شد که در آن زمان در فاز آزمایش به‌سر می‌بُرد و نهایتاً به‌تازگی به‌صورت رسمی از این قابلیت رونمایی شد. کاربران از طریق کانال می‌توانند محتویات مورد نظر خود شامل عکس، ویدیو، گیف، استیکر و… را به‌صورت یک‌طرفه با دیگران به اشتراک بگذارند و حتی نظرسنجی برای دنبال‌کنندگان کانال خود برگزار کنند. این قابلیتی کاربردی است که خیلی از کاربران تلگرام حتی از طریق آن درآمدزایی می‌کنند.