اولین تریلر گیم پلی مورتال کمبت ۱ - Mortal Kombat 1

تریلر گیم پلی مورتال کمبت 1، هیجان را به شما تزریق می‌کند

اولین تریلر گیم پلی بازی مورتال کمبت 1 منتشر شد. تریلر جدید Mortal Kombat 1 شخصیت‌های مختلف و قابلیت جدید گیم پلی این بازی را نشان می‌دهد.

اخیراً شرکت برادران وارنر و «ندرریلم استودیوز» (NetherRealm Studios) به‌صورت رسمی مورتال کمبت 1 را معرفی کردند. این بازی جدید ریبوتی بر این فرانچایز مبارزه‌ای پرطرفدار است که تحولی را در المان‌های مختلف دنیای آن به‌وجود می‌آورد؛ از فضاسازی محیط تا شخصیت‌ها. با این حال، در آن زمان صرفاً تریلر کوتاهی منتشر شده بود که به‌صورت خلاصه این بازی جدید را به طرفداران معرفی می‌کرد. اکنون در جریان رویداد Summer Games Fest 2023 اولین تریلر از گیم پلی بازی مورتال کمبت 1 به نمایش گذاشته شده است که جزئیاتی در رابطه با سیستم مبارزه آن ارائه می‌کند.

اولین تریلر گیم پلی بازی مورتال کمبت 1

در اولین تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 می‌توان حرکات تمام‌کننده یا فتلیتی جدید برخی از شخصیت‌ها را مشاهده کرد. همچنین به‌واسطه این تریلر، حضور تعدادی از شخصیت‌ها در این ریبوت تایید شده است. از جمله این شخصیت‌ها باید به ساب زیرو، اسکورپیون، جانی کیج، ریدن، لیو کانگ و کیتانا اشاره کرد.

در زمان معرفی مورتال کمبت 1 ریبوت قابلیت جدیدی تحت عنوان Kameo Fighters مطرح شد. با این قابلیت، بازیکن می‌تواند در طول مبارزه خود شخصیت کمکی دیگری را فرا بخواند و در این راستا شخصیت‌های کمکی متعددی نظیر گورو، کانو یا نسخه دوم ساب زیرو در دسترس قرار خواهند داشت. چنین قابلیتی امکان انجام کمبوهای پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر را فراهم می‌کند. البته باید منتظر ماند و دید این المان جدید در سیستم مبارزه مورتال کمبت باب میل طرفداران پر و پا قرص آن خواهد بود یا خیر.

اولین تریلر گیم پلی مورتال کمبت ۱ - Mortal Kombat 1

ضمناً «اد بون»، مدیر استودیو توسعه‌دهنده بازی مورتال کمبت 1 روی صحنه رویداد Summer Games Fest 2023 به موضوع ارائه ژان کلود ون دام به‌عنوان نسخه‌ای از جانی کیج پرداخت و اعلام کرد که شخصیت جایگزین جانی کیج از ظاهرا و صدای خود رزمی‌کار معروف ژان کلود ون دام برخوردار خواهد بود. جالب است بدانید اولین نسخه مورتال کمبت در واقع قرار بود مبتنی بر شخصیت ژان کلود ون دام باشد.

عرضه بازی Mortal Kombat 1 برای تاریخ 19 سپتامبر آینده (28 شهریور 1402) برنامه‌ریزی شده است. پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس، نینتندو سوئیچ و پی‌سی هم پلتفرم‌های مقصد این بازی مبارزه‌ای جدید خواهند بود. در ضمن، لازم به ذکر است که نسخه بتای این عنوان در ماه آگوست (مرداد تا شهریور) در دسترس پیش‌خریداران نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس و ایکس گذاشته می‌شود.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره اولین تریلر گیم پلی بازی مورتال کمبت 1 چیست؟