بازی مورتال کامبت ۱ - Mortal Kombat 1

بازی مورتال کامبت 1 رسماً معرفی شد + تریلر جدید

شرکت برادران وارنر با انتشار یک تریلر، از بازی مورتال کامبت 1 رونمایی کرد. بازی Mortal Kombat 1 ریبوت کامل این فرانچایز محبوب خواهد بود.

طی چند وقت اخیر زمزمه‌هایی از معرفی ریبوت کاملی از فرانچایز مورتال کامبت به‌گوش می‌رسید. حالا «ندرریلم استودیوز» (NetherRealm Studios)، توسعه‌دهنده این فرانچایز به‌همراه کمپانی برادران وارنر به‌عنوان ناشر آن، از بازی مورتال کامبت 1 پرده برداشته‌اند. همان‌طور که در گذشته شنیده بودیم، این نسخه جدید در واقع ریبوتی از این فرانچایز پرطرفدار بر شمرده می‌شود.

معرفی مورتال کامبت 1؛ ریبوت فرانچایز مبارزه‌ای پرطرفدار

در ریبوت سری مورتال کامبت، همان‌طور که انتظار می‌رود، برداشتی جدید و متفاوت نسبت به سری گذشته از دنیای این فرانچایز ارائه خواهد شد. بنا به توضیحات موجود در وب‌سایت رسمی این بازی، بازیکنان در آن با نسخه‌ای تازه از شخصیت‌های نمادین مورتال کامبت، سیستم مبارزه و حالت‌های جدید و حرکات تمام‌کننده استخوان‌شکن مواجه خواهند شد.

در کنار این‌ها، در بازی Mortal Kombat 1 قابلیتی جدید تحت عنوان Kameo Fighters پیش رو بازیکنان قرار می‌گیرد. به‌لطف این قابلیت، گروهی منحصر به فرد از مبارزان موجود خواهد بود که وظیفه آن‌ها کمک به بازیکن در طول مبارزات است. این باعث می‌شود که تجربه بازیکن از گیم‌پلی این بازی مبارزه‌ای جدید، هرچه پیچیده‌تر شود؛ از آنجا که عضو جدیدی هم به میدان وارد می‌شود. بازیکن باید جدا از شخصیت اصلی خود برای مبارزه، یکی از اعضای این گروه را برای همراهی با خود انتخاب کند.

بازی مورتال کامبت ۱ - Mortal Kombat 1

پیش‌تر شایعات حکایت از این داشتند که شخصیت‌هایی خارج از دنیای مورتال کامبت در بازی جدید آن حضور پیدا خواهند کرد. حداقل در مقطع کنونی هیچ جزئیاتی در این باره مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که پس از عرضه این بازی، شخصیت‌هایی در قالب کراس‌اوور از طریق بسته‌های دانلودی یا گسترش‌دهنده به آن اضافه شوند.

بازی مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر آینده (28 شهریور 1402) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس، نینتندو سوئیچ و همچنین پی‌سی منتشر می‌شود. باید ذکر کرد که نسخه پی‌سی این بازی در هر دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین در ماه آگوست (مرداد تا شهریور) بتای Mortal Kombat 1 برای پیش‌خریداران در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس و ایکس برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*