پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو با بیشترین میزان رضایت

خریداران محصولات ایران خودرو از کدام خودروها بیشترین رضایت را دارند؟

ایران خودرو مشخص کرد که کدام محصولات این شرکت، بیشترین میزان رضایت را به خود اختصاص داده‌اند. پژو 206 و هایما S5 برخی از این خودروها بوده‌اند.

محمدرضا هادی‌نژاد، مدیر بخش ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو اخیراً درباره سازوکار این بخش در زمینه دریافت بازخورد از مشتریان توضیحاتی را ارائه داد. او همچنین آمار و ارقامی در رابطه با میزان رضایت مشتریان از محصولات ایران خودرو و حتی خودروهای پرطرفدار تولیدی این شرکت با بیشترین میزان رضایت را اعلام کرد.

بیشترین میزان رضایت متعلق به کدام محصولات ایران خودرو است؟

پژو 206 یکی از محصولات ایران خودرو با بیشترین میزان رضایت

بنا به گفته هادی‌نژاد، ایران خودرو از مشتریانی که طی زمستان گذشته از نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور خودرو دریافت کرده‌اند، درباره رضایتشان از خدمات فروش نظرسنجی کرده است. در این نظرسنجی، محصولات پارس، هایما S5، هایما S7، پژو 206 و رانا بالاترین سطح رضایت از فرایند فروش تا تحویل در زمستان سال قبل را به‌دست آورده‌اند. در همین بازه زمانی همچنین هایما S5، دنا پلاس اتوماتیک، رانا، تارا، سمند و سورن بیشترین رشد در میزان رضایت را تجربه کرده‌اند.

هادی‌نژاد میانگین رضایت مشتریان از خدمات فروش در زمستان گذشته را 74.17 درصد اعلام کرده است. این رشدی 0.3 درصدی در مقایسه با پاییز گذشته و رشدی 12 درصدی در مقایسه با زمستان سال قبل از آن در نظر گرفته می‌شود. به‌ادعای او به‌عنوان مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، این افزایش رضایت مشتریان به تمرکز روی تحویل به‌موقع و اطلاع‌رسانی شرایط فروش برمی‌گردد. این دو زمینه به‌ترتیب با رشد 7.3 و 1.6 درصدی همراه بوده‌اند. رضایت از رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌ها در زمستان قبل هم 60.33 درصد و با افزایش 6.5 درصدی نسبت به همین بازه در سال قبل از آن ارزیابی شده است.

رانا یکی از محصولات ایران خودرو با بیشترین میزان رضایت

طبق اعلام مدیر بخش ارتباط با مشتریان ایران خودرو، رضایت از امدادخودرو 66.95 درصد، خدمات پس از فروش 64.04 درصد، فروش 59.6 درصد و کیفیت محصول 54.17 درصد ثبت شده است. او همچنین اصلی‌ترین دلایل این افزایش را بهبود رضایت در زمان سپری‌شده برای رسیدگی به درخواست، سهولت فرایند ثبت درخواست و اولین تماس از سوی کارشناس برشمرد.

این مسئول ایران خودرو همچنین اظهار داشت که رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش با عدد 73.42 طی زمستان قبل، در مقایسه با دوره پیش از آن و دوره مشابه در سال قبل از آن به‌ترتیب 1.5 و 5.7 درصد افزایش پیدا کرده است. او می‌گوید «رضایت از هزینه»، «اطلاع‌رسانی مناسب در مورد تعمیرات و تعویض‌ها»، «انجام کامل تعمیرات یا سرویس‌های دوره‌ای» و «آراستگی فضاهای داخلی تعمیرگاه برای پذیرش و ترخیص» دارای بالاترین نرخ رشد بوده‌اند.

به‌علاوه، هادی‌نژاد اشاره کرد که مدیریت بخش ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به‌عنوان بخشی از ماموریت خود جهت افزایش رضایت مشتریان در زنجیره ارزش و صیانت از مشتریان، به‌شکل دوره‌ای نظرسنجی برگزار می‌کند. در این نظرسنجی‌ها فاکتورهایی نظیر رضایت از فرایند فروش تا تحویل، کیفیت اولیه محصول طی 3 ماه پس از تحویل، دوام محصول ظرف 24 ماه پس از تحویل، فرایند پذیرش تا ترخیص در شبکه نمایندگی، امدادرسانی، رضایت از فرایند رسیدگی به درخواست‌ها/شکایت‌ها در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و همچنین امدادخودرو لحاظ می‌شود.

شما کاربران گجت نیوز بیشترین رضایت را از کدام محصولات ایران خودرو دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*