نمایشگاه تکنولوژی HiTech

خدمات همراه اول در نمایشگاه تکنولوژی HiTech سوریه معرفی شد

اپراتور همراه اول آخرین دستاوردها و خدمات خود را در نمایشگاه تکنولوژی HiTech سوریه به‌معرض نمایش گذاشت.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی HiTech سوریه با شعار Digital Future in Perspective از 17 خردادماه آغاز به کار کرده و در قالب یک رویداد 5 روزه تا 21 خرداد 1402 ادامه خواهد داشت. در همین راستا اپراتور همراه اول نیز با حضور در این نمایشگاه قصد دارد دستاوردهای نوین خود را در سه زون «زندگی دیجیتال»، «راهکارهای تجاری» و «زیرساخت های شبکه و امنیت» به معرض دید بازیدکنندگان قرار دهد.

حضور همراه اول در نمایشگاه تکنولوژی HiTech سوریه

وزیر اتصالات سوریه و معاونین وی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و میثم عابدی (معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) نیز با حضور در این نمایشگاه از غرفه همراه اول بازدید کرده و با دستاوردهای این اپراتور آشنا شدند.

نمایشگاه HiTech سوریه به‌عنوان مهم‌ترین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات سوریه شناخته می‌شود و فرصتی را برای آشنایی با آخرین برنامه‌ها و فناوری‌های مورد استفاده در زمینه ارتباطات و اقتصاد دیجیتال فراهم آورده است.

نمایشگاه HiTech سوریه، به‌عنوان تنها نمایشگاه تخصصی حوزه IT و ICT این کشور فرصتی را فراهم ساخته تا شرکت‌های تخصصی در این حوزه‌ها در آن حضور پیدا کنند و بازدیدکنندگان اعم از متخصصان، تجار، مدیران و مسئولان ذی‌ربط و مشتاقان صنعت ICT بتوانند از آن برای تبادل تجارب، نمایش ایده‌های جدید و ایفای نقش موثر در گسترش و توسعه صنعت ICT و اقتصاد دیجیتال سوریه به یکدیگر به گفتگو بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*