سامسونگ Bespoke Life

رویداد Bespoke Life 2023 سامسونگ با تمرکز بر راحتی بیشتر و آینده‌ای پایدار برگزار شد

رویداد Bespoke Life 2023 سامسونگ با تمرکز بر راحتی بیشتر و آینده‌ای پایدار برگزار شد. در این رویداد محصولات جدید سامسونگ به‌معرض نمایش درآمدند.

شرکت سامسونگ در سومین دوره رویداد Bespoke Life به معرفی چشم‌اندازها و محصولات جدید سری Bespoke پرداخت. طبق اعلام این شرکت، رویداد Bespoke Life 2023 شروع فصل جدید لوازم خانگی این شرکت برای تغییر زندگی کاربران از طریق پایداری، اتصال و طراحی خواهد بود.

جونگ هی‌هان، مدیرعامل و رئیس بخش تجربه دستگاه شرکت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد سری Bespoke Life تعهد سامسونگ برای پایداری بیشتر خانه و آینده را تضمین خواهند کرد. این ضمانت از طریق بازنگری در ابزارهایی ایجاد شده که در زندگی روزمره خود به آنها وابسته هستیم. با معرفی راهکارهای جدید و خلاقانه که کاربران با آنها می‌توانند زندگی خود را شخصی‌سازی کنند، زندگی تمام کاربران را پایدارتر، متصل‌تر و زیباتر خواهیم کرد.

برگزاری رویداد Bespoke Life 2023 سامسونگ

زندگی پایدار

سامسونگ لوازم خانگی را کلیدی برای ایجاد فردایی پایدارتر می‌داند و با این باور نیز مفهوم Bespoke Life را خلق کرده است. رویداد Bespoke امسال سامسونگ روی کاهش انتشار کربن در کل چرخه عمر محصولات تمرکز داشت. در همین راستا سامسونگ فیلتر جدید Less Microfiber را برای کاهش میکروپلاستیک‌ها در طول چرخه کار ماشین‌های لباسشویی معرفی کرده است.

سامسونگ

شرکت سامسونگ برنامه بازطراحی تمام مراحل چرخه عمر محصول شامل تولید، توزیع، استفاده و بازیافت را در دستور کار خود قرار داده تا مصرف انرژی و انتشار دی‌اکسیدکربن را به‌میزان چشمگیری کاهش دهد. راه‌اندازی فرآیند حلقه بسته بازیافت به‌عنوان یکی از تلاش‌های موفق این شرکت در بازیافت بیشتر منابع محسوب می‌شود که طبق آن از ترکیب مواد بیوپلاستیک حاصل از پسماند روغن‌های صنعتی در ساخت سبد یخچال‌های Bespoke استفاده شده است.

ضمن این‌که این فرایند باعث گسترش کاربرد تورهای بازیافتی ماهیگری نیز خواهد شد. پس از این‌که محصولات به‌تولید رسیدند، سامسونگ آنها را در بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست به دست مشتریان خواهد رساند؛ برای مثال از ابتدای سال 2023 به‌جای نوارها و سیم‌های پلاستیکی از نوع کاغذی در بسته‌بندی‌ها استفاده شده است.

سامسونگ با هدف تشویق کاربران به زندگی پایدارتر، خدماتی را گسترش داده که باعث صرفه‌جویی بدون دردسر در مصرف انرژی خواهند شد. در همین راستا این شرکت در سال جاری نسخه ارتقا پیدا کرده قابلیت SmartThings AI Energy را برای 5 دستگاه جدید سری Bespoke شامل یخچال، لباسشویی و خشک‌کن، ماشین ظرفشویی و تهویه هوا به‌همراه سیستم Eco Heating در نظر گرفته که کاربران در 65 کشور می‌توانند از آنها استفاده کنند.

سامسونگ علاوه بر این‌که طرح‌هایی را برای کاهش انتشار کربن و مصرف انرژی به‌اجرا درآورده، در راستای مقابله با آلودگی میکروپلاستیک نیز گام‌های بزرگی برداشته است. این شرکت مدتی قبل یک چرخه لباسشویی را توسعه داده که باعث کاهش میزان انتشار میکروپلاستیک‌ها به‌میزان 54 درصد می‌شود.

همچنین این شرکت به‌تازگی طی همکاری مجدد با پاتاگونیا توانسته یک فیلتر کاهنده میکروفیبر (Less Microfiber) را توسعه دهد که باعث جذب 98 درصد از میکروپلاستیک‌های شناور در طول فرایند شستشو خواهند شد.

برای مثال اگر کاربری 4 بار در هفته حدود 2 کیلوگرم لباس را بشوید، این فیلتر می‌تواند حدود 132 گرم میکروپلاستیک به‌ازای هر نفر را در سال جذب کند. این مقدار برابر با 8 بطری پلاستیکی 500 میلی‌لیتری خواهد بود. کاربران کشورهای کره جنوبی و انگلستان در حال حاضر به فیلتر کاهنده میکروفیبر (Less Microfiber) دسترسی دارند و همچنین این فیلتر در فصل سوم سال 2023 برای سایر کشورها عرضه خواهد شد.

زندگی متصل

کاربران با محصول سری Bespoke سامسونگ می‌توانند دستگاه‌ها را به‌گونه‌ای بهینه و شخصی‌سازی کنند که باعث آسان‌تر شدن فرایند زندگی شود. سامسونگ برای این سری از محصولات خود با تقویت اتصال و گسترش هوش مصنوعی توانسته امکانی را برای ایجاد خانه‌های تمام متصل به‌وجود آورد.

سامسونگ برای محصولات Bespoke خود به‌روزترین پیشرفت‌های حوزه SmartThings خود را با فناوری هوش مصنوعی ترکیب کرده و توانسته تجربه‌ای یکپارچه و خودکار را به‌وجود آورد؛ تجربه‌ای که دستگاه‌ها قادر به یادگیری الگوهای مصرف کاربران هستند و رفتاری شخصی‌سازی شده را طبق پیکربندی هوشمند خانه و سبک زندگی کاربر ارائه خواهند کرد.

 سامسونگ

همچنین سامسونگ برای ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر قصد دارد پشتیبانی از وای‌فای را در تمام لوازم جدید Bespoke ارائه کند و در سال‌های آینده نیز اتصال هوشمند به یک استاندارد در تمام مجموعه‌های لوازم خانگی این شرکت تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این، سامسونگ جاروبرقی جدید سری Bespoke را با نام Bespoke Jet AI معرفی کرده که قدرتمندترین جاروبرقی شارژی این شرکت و همچنین اولین دستگاه مورد تایید سازمان UL Solutions در جهان محسوب می‌شود. گفتنی است UL Solutions یک سازمان پیشرو و مستقل در حوزه ایمنی محصولات به‌شمار می‌رود.

جارو برقی شارژی Bespoke Jet AI دارای قدرت مکش 280 واتی بوده و با هر بار شارژ می‌توان تا 100 دقیقه از آن استفاده کرد. این جاروبرقی عملکرد مناسب برای تمیز کردن کامل خانه را به‌همراه دارد. حالت تمیز کردن بر پایه هوش مصنوعی این دستگاه نیز به‌شکل هوشمند اندازه برس و فشار هوای جاروبرقی را برای تشخیص محیط‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین این حالت می‌تواند تنظیماتی نظیر قدرت مکش و سرعت برس را برای افزایش عملکرد در زمان استفاده به‌شکل خودکار اعمال کند. برای این جارو برقی قابلیت All-in-One Clean Station نیز در نظر گرفته شده است که با تولید یک گردباد چرخان و قدرتمند به‌شکل موثر و سریع می‌تواند محفظه زباله را تخلیه کند.

زندگی زیبا با حداکثر شخصی‌سازی

سامسونگ توانسته حدود 3 میلیون یخچال Bespoke را در سراسر جهان به فروش برساند. این آمار حاکی از آن است که مصرف‌کنندگان به لوازمی علاقه دارند که امکانات و قابلیت‌های بیشتری را نسبت به استانداردهای قدیمی ارائه می‌دهد.

محصولات سری Bespoke هم‌اکنون 15 دسته محصول مختلف را شامل می‌شود که کاربران در 52 کشور به آنها دسترسی دارند. هر توسعه و گسترش در این مجموعه می‌تواند فرصتی را برای ارتقای سبک زندگی و پاسخگویی به نیازهای بیشتر فراهم سازد.

در همین راستا سامسونگ کماکان فرایند توسه و گسترش سری یخچال‌های Bespoke را در دستور کار خود قرار داده است که مدل‌هایی چون Bespoke 4-Door Flex با 4 در انعطاف‌پذیر، نسخه Family Hub+، ساید بای ساید و مدل فریزر بالا را شامل می‌شود.

سامسونگ برای نسخه‌های Bespoke 4-Door Flex و همچنین Family Hub+ امکاناتی چون صفحه نمایش لمسی و بدون حاشیه با ابعاد 32 اینچ را در نظر گرفته است که اندازه آن حدود 2 برابر نسخه‌های قبلی بوده و از قابلیت مولتی‌تسکینگ نیز بهره می‌برند. این عملکرد باعث راحتی و سرگرمی بیشتر خواهد شد.

سامسونگ برای نسخه‌های جدید یخچال‌های جدید ساید‌بای‌ساید و مدل‌های فریزر بالا نیز تعدادی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های ذخیره‌سازی مواد غذایی خود با پنل‌های جلویی زیبا و مینیمال را در نظر گرفته که مشتریان می‌توانند آنها را در رنگ‌ها و نماهای مختلف سفارش دهند.

سامسونگ لباسشویی‌ها و خشک‌کن‌های بر پایه هوش مصنوعی سری Bespoke خود را در سال 2023 به آسیای جنوب شرقی و کشور آمریکا عرضه کرده است و کماکان سعی دارد گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی بیشتر را ارائه دهد.

سامسونگ در سال قبل سرویس سفارشی‌سازی MyBespoke را برای تمام مصرف‌کنندگان خود در آمریکا ارائه کرد که می‌تواند به‌کمک تصاویر دلخواه کاربر یا آثار هنری آنها، پنل و ظاهر یخچال‌ها را طراحی کند. با این سرویس، کاربران می‌توانند ظاهر آشپزخانه خود را بر اساس سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

همچنین طبق اعلام سامسونگ، پنل‌های Bespoke با نسخه مخصوصی که توسط استودیوی خلاق ایتالیایی به‌نام TOILETPAPER طراحی شده و اولین بار در رویدادهای Fuorisalone 2023 به‌معرض نمایش درآمدند نیز اکنون از سایت این شرکت به آدرس Samsung.com قابل سفارش هستند. ضمن این‌که کاربران در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ در کره جنوبی، انگلستان و کشور آمریکا نیز می‌توانند آن را سفارش دهند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*