مانیتور گیمینگ G274QPX 2K

مانیتور گیمینگ MSI G274QPX 2K با نرخ نوسازی 240 هرتزی معرفی شد

کمپانی ام اس آی از مانیتور گیمینگ جدید و 27 اینچی G274QPX 2K با نرخ رفرش 240 هرتزی رونمایی کرد. این مانیتور بازیکنان e-Sports را هدف گرفته است.

به نظر می‌رسد کمپانی ام اس آی سرمایه‌گذاری سنگینی روی مانیتورهای گیمینگ کرده؛ چرا که به فاصله تنها چند روز از عرضه نمایشگرهای گیمینگ  MAG 275CQRF-QD، این شرکت، مانیتور گیمینگ G274QPX 2K را نیز با هدف استفاده در e-Sports رونمایی کرد.

این مانیتور هم‌اکنون در بسیاری بازارهای جهانی قابل خرید است. در ادامه به بررسی برخی مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ G274QPX 2K

نمایشگر گیمینگ جدید کمپانی MSI اندازه‌ای 27 اینچی داشته و از پانل Rapid IPS با رزولوشن WQHD (معادل 2560 در 1440 پیکسل) بهره می‌برد که تصاویری بسیار شفاف و پرجزئیات را ارائه می‌کند.

این پانل همچنین نرخ رفرش 240 هرتزی داشته و زمان پاسخگویی آن یک میلی ثانیه است؛ هرچند که بنا به ادعای کمپانی سازنده، از طریق اوورکلاک کردن این نمایشگر می‌توان نرخ رفرش آن را به 270 هرتز ارتقا داد.

علاوه بر این، نسبت کنتراست 1000:1 این نمایشگر در کنار حداکثر روشنایی 300 نیتی آن تضمین‌کننده ارائه رنگ‌هایی بسیار واقعی و مشکی‌های بسیار عمیق خواهد بود. همچنین توانایی نمایش 100 درصد طیف رنگی sRGB و 95 درصدی طیف رنگی DCI-P3 باعث خواهد شد که رنگ‌های نمایش داده در این مانیتور بسیار دقیق و نزدیک به واقعیت باشد.

مانیتور گیمینگ G274QPX 2K ام اس آی همچنین میدان دید 178 درجه‌ای عمودی و افقی داشته و تصویر نمایش داده شده در آن، از هر زاویه‌ای یکسان خواهد بود.

علاوه بر قابلیت‌های فنی نمایشگر جدید MSI، در اختیار داشتن پورت‌های متعدد نیز دیگر قابلیت جذاب آن به شمار می‌رود. این مانیتور از پورت دیسپلی 1.4، درگاه HDMI 2.0 و جک 3.5 میلیمتری صوتی بهره برده و به‌راحتی به دستگاه‌های متعددی متصل می‌شود.

همچنین پایه پشتی این دستگاه نیز انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارد؛ به‌طوری که می‌توان ارتفاع دستگاه و زوایای آن حول محورهای مختلف را به‌سادگی تغییر داد تا بهترین زاویه دید برای انجام بازی فراهم شود.

این مانیتور همچنین از قابلیت‌های پیشرفته مخصوص گیمینگ مثل AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-Sync نیز پشتیبانی کرده و قادر است گیم پلی فاقد برش و بسیار روانی را ارائه دهد. بعلاوه، حضور یک مد مخصوص گیمینگ در این دستگاه نیز باعث می‌شود که بتوان تنظیمات را برای بازی‌های در ژانرهای مختلف بهینه‌سازی کرد.

همچنین از دیگر قابلیت‌های نمایشگر گیمینگ جدید ام اس آی هم می‌توان به کلید کنترلی جوی استیک پنج جهته برای جابجا شدن سریع در منوها، تکنولوژی ضد لرزش تصویر برای کاهش فشار وارد شده به چشم، فناوری‌های بهینه‌سازی نور به منظور کاهش میزان نور آبی ساطع شده و فناوری Night Vision برای دید بهتر در محیط‌های تاریک اشاره کرد.

بعلاوه، قابلیت نمایش تصاویر کنار هم و تصویر در تصویر هم امکان نمایش تصاویری از منابع مختلف را برای این مانیتور فراهم می‌کند.

قیمت مانیتور گیمینگ جدید ام اس آی چقدر است؟

مانیتور گیمینگ G274QPX 2K در حال حاضر با قیمت 380 دلار در بازارهای سراسر دنیا قابل خرید است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*