گریت وال کنون شلبی آفرودی

پیکاپ آفرودی گریت وال کنون با قیمت ترسناک 4.5 میلیارد تومان معرفی شد + ویدیو

پیکاپ گریت وال کنون شلبی که با نام دراگون بولت هم شناخته می‌شود، یک وانت فول آفرودی است که قیمت آن، هر آفرود سواری را به سکته می‌اندازد! در ادامه با مشخصات فنی پیکاپ گریت وال کنون دراگون بولت همراه می‌‌شویم.

پیکاپ گریت وال کنون به قدری منعطف است که کارگاه‌های آفرودی در چین، هر بلایی که دلشان بخواهد را بر سر آن آورده‌اند! قبلا با نسخه فایر بمب ادیشن از این پیکاپ آشنا شدیم خود شرکت گریت وال هم با معرفی ماشین سایبر پیکاپ، نشان داد که راه و رسم وانت سازی را خوب بلد شده. تمام این‌ها به کنار، آخرین نسخه از پیکاپ کنون که با نام «دراگون بولت شلبی ادیشن» به میدان آمده، از یک پیکاپ آفرودی و پرادعا حکایت می‌کند که در ادامه سعی داریم تا با زیر و بم آن آشنا شویم.

مشخصات گریت وال کنون دراگون بولت شلبی ادیشن

موتور پیکاپ کنون شلبی، از نوع چهار سیلندر توربو شارژ 2 لیتری است که می‌تواند 218 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این توان توسط یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته 8AT، به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود و یک پیکاپ 4WD را در اختیار راننده می‌گذارد. علاوه بر موتور قوی، پیکاپ آفرودی گریت وال کنون دراگون بولت به رنج گسترده‌ای از تجهیزات طبیعت گردی مجهز شده که یک به یک به سراغ آن‌ها می‌رویم. اول از همه کیت ارتفاع را داریم که فاصله خودرو از کف زمین را تا 4 سانتی متر افزایش داده است. حالا یک سوال پیش می‌آید که پس نام شلبی چیست؟ شلبی اسم شرکت تیونینگی است که این وانت معمولی را به یک پیکاپ آفرودی تبدیل کرده و به جز اسم شلبی، هیچ نسبتی با کارول شلبی معروف ندارد!

سپس سیستم تعلیق K Man به آن اضافه می‌شود که کمک‌های آن، قابلیت تغییر ارتفاع در 8 حالت مختلف را دارند. از استیکرهای بدنه هم به سرعت عبور می‌کنیم تا به لاستیک‌های جذاب برسیم. پیکاپ کنون دراگون بولت از لاستیک‌های گودریچ BF KO2 285/70 R17 و رینگ‌های 17 اینچی (با قفل بید لاک) بهره می‌برد که این سیستم، می‌تواند آرزوی هر آفرود سواری باشد.

پیکاپ کنون دراگون بولت افرود

به سراغ تغییرات ظاهری در گریت وال کنون آفرودی می‌رویم و ابتدا به یک سپر و جلوپنجره جدید طرف می‌شویم. همچنین طرح کاپوت هم چند درجه خشن‌تر شده و انگار که آماده جنگ است. به علاوه در این قسمت، می‌توانید سینی آفرودی را هم پیدا کنید. در نمای کناری علاوه بر فلاپ‌های گلگیر و رکاب ثابت، یک اسنورکل را می‌بینیم که نسبت به اسنورکل‌های عادی، یک هوا بزرگ‌تر است. نمای عقبی هم آن چنان فرقی نکرده و متاسفانه از رول گیج خبری نیست.

پیکاپ کنون دراگون بولت افرود

در یک کلام، اندازه و ابعاد گریت وال کنون شلبی تقریبا کمی از مدل معمولی بزرگ‌تر است و شامل 5489 میلی متر طول، 2084 میلی متر عرض و 1933 میلی متر ارتفاع می‌شود و فاصله محورها هم به عدد جذاب 3230 میلی متر می‌رسد. فضای بار هم تقریبا بزرگ است و حجمی معادل 1520 میلی متر طول، 1520 میلی متر عرض و 540 میلی متر عمق را به کاربر می‌دهد.

آپشن‌ و امکانات

گریت وال کنون شلبی آفرودی

معمولا خریداران پیکاپ‌های آفرودی به فکر آپشن نیستند اما امکانات و آپشن های گریت وال کنون شلبی تقریبا هر کسی را راضی می‌کند و شامل موارد زیر می‌شود:

  • مولتی مدیا 8 اینچی و لمسی
  • کلاستر دیجیتال
  • فرمان با روکش چرم و دکمه‌های مولتی فانکشن
  • گیربکس اتوماتیک 8AT
  • اتوهلد و ترمز پارک برقی
  • صندلی برقی برای شاگرد و راننده با قابلیت گرمکن
  • سانروف برقی
  • دوربین 360 درجه
  • دستیار حرکت در سرپایینی و سربالایی
  • رادار نقطه کور
  • تودوزی چرم قرمز با تزئینات طرح چوب
  • سنسور پارک در سپر جلو و عقب
  • دوربین دنده عقب با خطوط پویا
  • اتولایت و دی لایت

قیمت پیکاپ کنون دراگون بولت

پیکاپ کنون دراگون بولت افرود

تا اینجای کار، همه چیز تمیز و شسته رفته است، تا اینکه به فاکتور قیمت می‌رسیم. با این همه امکانات و حضور یک موتور قوی، قیمت گریت وال کنون شلبی تا 34 هزار دلار بالا می‌رود. بد نیست اشاره کنیم که اگر چنین خودرویی به ایران بیاید، قیمت آن از 4.5 میلیارد تومان هم بالاتر می‌رود!