لپ تاپ MSI Modern 15 B13M

بررسی لپ تاپ MSI Modern 15 B13M

در این ویدیو با گجت نیوز همراه باشید تا به‌سراغ بررسی لپ تاپ MSI Modern 15 B13M برویم و به ویژگی‌های این لپ تاپ جذاب و دوست‌داشتنی بپردازیم.

اگر یک کاربر عادی هستید که قصد دارید با لپ تاپ‌ خود کمی بازی کنید، با فتوشاپ به فعالیت بپردازید و کارهای روزانه‌تان را انجام دهید، ویدیوی درستی را می‌بینید؛ چون ما اینجا لپ تاپ ام اس آی Modern 15 B13M را بررسی کرده‌ایم که کاملا مناسب نیازهای شماست.

این لپ تاپ 15.6 اینچی که از گرافیک یکپارچه بهره می‌برد، بسیار سبک و خوش‌دست است و طراحی خوبی دارد. لپ تاپ خوش ساخت ام اس آی Modern 15 B13M فقط 1.7 کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن 19.9 میلی‌متر است که این ابعاد باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی با یک دست جابه‌جایش کنید.

همچنین مطالعه کنید:

بررسی سامسونگ گلکسی اس 23 و گلکسی S23 پلاس

حاشیه‌های نمایشگر نسبتا باریک هستند و حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کنند. تنها با یک دست می‌توانید لپ تاپ را باز کنید و خوشبختانه به‌خاطر جنس بدنه، جای اثر انگشت هم آنچنان روی آن باقی نمی‌ماند که این بسیار عالی است!

ویدیوی بررسی لپ تاپ MSI Modern 15 B13M

لپ تاپ قدرتمند ام اس آی Modern 15 B13M در بازه‌ی قیمتی حدود 40 میلیون تومان خیلی خوب و دوست‌داشتنی بوده، طراحی و متریال آن برای ما رضایت‌بخش بود، سخت‌افزار این لپ تاپ نسبت به قیمتی که دارد واقعا مناسب است و تجربه‌ی کاربری خوبی را برای‌تان رقم خواهد زد. اما کیفیت نمایشگر می‌توانست بهتر از این باشد و خصوصا میزان روشنایی‌‌اش کم‌تر از حد انتظار بود. در مجموع خرید لپ تاپ ام اس آی مدرن 15 B13M را به شما توصیه می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*