ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران

ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران با حمایت اپراتور ایرانسل در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال کشور برگزار می‌شود.

اپراتور ایرانسل حامی ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا شد. این رویداد که با حمایت بخش کسب و کار سازمانی ایرانسل در بهار و تابستان سال جاری برگزار می‌شود به‌دنبال تحقق اهدافی چون توسعه اقتصاد دیجیتال کشور است. در همین راستا هم‌اکنون مرحله پذیرش ایده‌های نوآور از سراسر کشور نیز در حال انجام است.

برگزاری ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران

از اهداف رویداد لیگ اینترنت اشیای ایران که هر ساله توسط فروم اینترنت اشیا برگزار می‌شود می‌توان به کمک به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، بلوغ اکوسیستم و ترویج ارائه خدمات اینترنت اشیا با بهره‌گیری از توان تیم‌های استارتاپی اشاره کرد. ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران از بهار سال 1402 فعالیت خود را شروع کرده و در مرحله اول طی فراخوان سراسری به‌دنبال جذب ایده‌های نوآور و راهکارهای ارائه شده توسط تیم‌ها از شهرهای مختلف است.

ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران

بعد از برگزاری رویدادهای ارزیابی منقطه‌ای نیز قرار است رویداد فینال در هفته پایانی تیرماه در تهران برگزار شود تا مدیران ارشد در نهادهای تاثیرگذار اکوسیستم اینترنت اشیا، شتاب‌دهنده‌ها و همچنین نهادهای پشتیبان و توسعه در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور بتوانند تیم‌ها و طرح‌های برگزیده را جذب کنند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل با هدف رشد و توسعه فناوری اینترنت اشیا از ششمین لیگ اینترنت اشیا حمایت می‌کند. ایرانسل قصد دارد امکانی را برای علاقه‌مندان، صاحبان ایده و تیم‌های نوپای این حوزه فراهم سازد تا بتوانند طرح‌های نوآورانه خود را در خصوص این فناوری در یک فضای حرفه‌ای ارائه داده و به رقابت بپردازند.

مواردی چون «امکان شناسایی تیم‌های برگزیده و ارائه خدمات پشتیبانی به آنها برای توسعه تجاری راهکار و یا محصول ارائه شده»، «کمک به بلوغ اکوسیستم اینترنت اشیا کشور از طریق ایجاد هم‌افزایی میان بازیگران مختلف اکوسیستم از جمله شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و شرکت‌های بهره‌بردار»، «تمرکز زدایی و شناسایی تیم‌های توانمند از سراسر کشور در حوزه هوشمندسازی و ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا» به‌عنوان محورهای مهم این رویداد محسوب می‌شوند.

گفتنی است برگزاری این رویداد تا پایان تیر 1402 ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس www.iraniotforum.org می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*