بازی محبوب اندرویدی

محبوب ترین بازی های اندرویدی ماه + لینک دانلود

امروز نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از محبوب ترین بازی های اندرویدی فروشگاه گوگل پلی در ماه جاری که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارند.

بازی های موبایل یکی از بهترین روش‌های سرگرم شدن و گذراندن وقت به شمار می‌روند.

اگر یک گوشی اندرویدی در اختیار داشته باشید، می‌توانید با وصل شدن به فروشگاه گوگل پلی به مجموعه بسیار گسترده‌ای از بازی‌های در ژانرهای مختلف دسترسی پیدا کنید که می‌توانند تا مدتی طولانی شما را سرگرم نگه دارند.

البته Google Play پذیرای میلیون‌ها اپلیکیشن مختلف است که ممکن است شما باعث سردرگمی شما در انتخاب بازی جدید شوند.

با این وجود روش‌هایی وجود دارد که با تکیه بر آن‌ها می‌توانید از نصب، بازی کردن و حذف بازی‌های اندرویدی جلوگیری کرده و بازی مدنظرتان را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

یکی از این روش‌ها، جستجو در بخش بهترین بازی های فروشگاه گوگل پلی است. در این بخش می‌توانید فیلترهای مختلفی را بر روی عناوین انتخابی خود اعمال کنید که تصمیم‌گیری در آینده را ساده‌تر می‌سازد.

به عنوان مثال امکان تعریف کردن فیلتر بازی‌های آنلاین یا آفلاین یا رایگان و پولی وجود دارد.

در عین حال، مساله مهم این است که حافظه گوشی شما طبعا ظرفیت نگهداری همه بازی‌هایی که دانلود می‌کنید را ندارد. بنابراین همیشه باید سعی کنید تنها بازی‌هایی را بر روی گوشی خود نگه دارید که می‌توانند شما را برای طولانی مدت سرگرم نگه دارند.

با این مقدمه، در ادامه به معرفی 5 مورد از محبوب ترین بازی های اندرویدی ماه ژوئن 2023 پرداخته و هریک را به‌طور مختصر بررسی می‌کنیم.

محبوب ترین بازی های اندرویدی ماه ژوئن 2023

Monopoly Go!

بازی Monopoly Go

محال است که کسی خود را علاقمند به بردگیم‌ها بداند؛ اما نام مونوپولی را نشنیده باشد! این بازی یکی از خاطره‌انگیزترین و پرطرفدارترین بردگیم‌های دنیاست که اکنون در اختیار گیمرهای اندرویدی نیز قرار گرفته است.

اهداف بازی Monopoly Go! همچنان مشابه بردگیم است و در آن باید تاس بریزید، پول به دست بیاورید، زمین‌های مختلف را خریداری کنید، از دارایی‌های حریف دزدی نموده و آن‌ها را ورشکسته کنید!

در کنار تمامی این قابلیت‌های مشترک نسخه اندروید و بردگیم، بازی Monopoly Go! همچنین امکان تخریب ساختمان های متعلق به رقبار را نیز با هدف کسب پول بیشتر به بازیکنان می‌دهد. این قابلیت جذاب باعث شده که رقابت‌های نفس‌گیر بازی، هیجان‌انگیزتر شده و بسیار سرگرم‌کننده‌تر از قبل باشد.

بازی مونوپولی گو در حال حاضر صدرنشین چارت بازی های اندرویدی در دسته بردگیم است.

این بازی تا کنون بیش از ده میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز فوق العاده 4.7 از 5 را در این فروشگاه به دست آورده است.

Monopoly Go! کاملا رایگان است؛ اما خریدهایی درون برنامه‌ای را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که شانس برنده شدن آن‌ها را بیشتر خواهد کرد.

دانلود بازی Monopoly Go از فروشگاه گوگل پلی

2248 – Numbers Game 2048

بازی محبوب اندرویدی

بازی 2248 نیز عنوان فوق‌العاده دیگری برای گوشی های اندرویدی است که باعث می‌شود در زمان استراحت خود قدری فسفر بسوزانید!

این بازی بسیار سرراست بوده و قوانین ساده‌ای دارد. در 2248 باید بلوک‌های هم‌شماره مجاور یکدیگر ( چه در طول، چه در عرض و چه در قطر) را با یکدیگر ادغام کرده و به یک بلوک با شماره بالاتر تبدیل کنید.

زمانی که دو بلوک را به هم متصل می‌کنید، شماره بلوک ترکیب آن‌ها برابر با مجموع شماره‌های دو بلوکی است که به هم متصل شده‌اند. روند وصل کردن این بلوک‌ها به یکدیگر تا جایی ادامه می‌یابد که صفحه پر از بلوک‌های مختلف شده و حرکت دیگری در اختیار نداشته باشید.

به عنوان مثال، با وصل کردن دو بلوک با شماره 2، یک بلوک با شماره 4 به دست آورده و ادغام دو بلوک با شماره 4، یک بلوک شماره 8 را تولید می‌کند.

هرچه بلوک‌های بیشتری را با هم ادغام کنید، شماره بلوک های حاصل افزایش یافته و در نتیجه امتیازی که کسب می‌کنید هم بیشتر است. به این ترتیب می‌توانید مراحل مختلف بازی را سریع‌تر رد کرده و شاید حتی رکورد جهانی امتیاز را هم از آن خود کنید.

گیم پلی بازی همچنین قابلیت‌هایی اضافی نظیر امکان تعویض دو بلوک با یکدیگر یا شکستن و حذف یکی از آن‌ها را هم برای گیمرها فراهم کرده و رد کردن مراحل بازی را برای‌شان ساده‌تر کرده است.

البته استفاده از این قابلیت‌های ویژه نیاز به الماس‌هایی دارد که با رد کردن مراحل مختلف بازی، تماشای ویدیوهای تبلیغاتی یا پرداخت پول واقعی به دست خواهد آمد.

2248 در حال حاضر صدرنشین لیست بازی‌های رایگان اندروید در دسته بازی های پازل است و یکی از محبوب ترین عناوین این ماه به شمار می‌رود.

امیتاز این بازی از فروشگاه گوگل پلی برابر با 4.8 از 5 بوده و تعداد دانلودهای آن به ده میلیون عدد می‌رسد. 2248 همچنین به‌صورت آفلاین و آنلاین قابل بازی کردن است.

دانلود بازی 2248 از فروشگاه گوگل پلی

Roblox

بازی Roblox

اگر علاقمند به تجربه کردن عنوانی هستید که شما را در دنیایی مجازی غرق کند و در آن بتوانید از خلاقیت و هنر خود برای ساختن اشیاء مختلف استفاده کنید، Roblox بازی مورد نظرتان است.

این بازی بسیار محبوب همه چیز را در دنیای خود به شما سپرده و این شما هستید که باید با خلاقیت خود بازی‌ها یا تجربه‌های مختلفی را برای سایرین رقم بزنید.

پیش از هرچیز باید در Roblox آواتار خود را طراحی کرده و مطابق نظرتان ویرایش کنید و سپس برای تجربه‌ای بسیار گسترده و جذاب آماده شوید.

علاوه بر امکان ساخت همه چیز برای دوستانتان، در این بازی همچنین می‌توانید سایر آیتم‌هایی که دیگر کاربران ساخته‌اند را هم مشاهده کنید و حتی با آن‌ها چت کرده و آشنا شوید.

بازی Roblox یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی ماه های اخیر بوده است. این عنوان تا کنون بیش از 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز کلی 4.4 از 5 را کسب کرده؛ بنابراین تعجبی ندارد که در دسته بازی‌های رایگان، صدرنشین بازی‌های ژانر ماجراجویی این فروشگاه شده است.

البته باید دقت کرد که به دلیل ماهیت آنلاین این بازی، دسترسی به یک اتصال پرسرعت اینترنت برای تجربه بدون اشکال این عنوان روی گوشی موبایل ضروری خواهد بود.

دانلود بازی Roblox از فروشگاه گوگل پلی

Subway Surfers

بازی محبوب اندرویدی

بازی Subway Surfers یک عنوان اکشن جذاب است که گیم پلی بسیار ساده‌ای داشته و شدیدا درگیرکننده و اعتیاد آور است.

در این عنوان که هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین قابل انجام است، هدف، دویدن روی ریل‌های قطار و فرار از دست ماموری است که شما را تعقیب می‌کند.

کنترل بازی توسط ژست‌های حرکتی انجام می‌شود. به کمک این ژست‌ها، شما باید از طریق تنها چهار حرکت مختلف (پریدن، شیرجه زدن و جابجا شدن به چپ و راست) مانع از برخورد کاراکتر اصلی بازی به قطار و سایر موانع شده و در مسیر بی‌نهایت بازی تا جایی که می‌توانید پیشروی کنید!

مسیر بازی پر از سکه‌ها و آیتم‌های جایزه بسیاری است که هریک می‌توانند ادامه مسیر را برای‌تان ساده‌تر کنند.

همچنین آیتم‌های قدرتی (Power-Up) تعبیه شده در بازی نیز جذابیت بسیار بیشتری به گیم پلی Subway Surfers اضافه کرده‌اند. این آیتم‌ها را می‌توان در طول مسیر یا از طریق تماشای ویدیوهای تبلیغاتی به دست آورد.

در هر مرحله از بازی، اهدافی پیش روی‌تان قرار گرفته که می‌توانید با پشت سر گذاشتن هریک، سکه‌ها و امتیازات بیشتری کسب کنید.

علاوه بر این، از طریق به دست آوردن سکه‌ها و آیتم‌های بیشتر نیز می‌توانید شخصیت‌ها و یا اسکیت‌بوردهای جدیدی را آنلاک کرده و از تکراری شدن بازی جلوگیری کنید.

Subway Surfers تا امروز بیش از یک میلیارد بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و عنوان شماره یک در لیست بازی‌های آرکید به شمار می‌رود.

این بازی همچنین توانسته به لیست پیشنهاد سردبیر فروشگاه گوگل پلی هم راه پیدا کند و امتیاز 4.6 از 5 را در فروشگاه گوگل پلی به دست آورد.

دانلود بازی Subway Surfers از فروشگاه گوگل پلی

Happy Hospital: Doctor ASMR

بازی Happy Hospital Doctor

هدف شما در بازی Happy Hospital: Doctor ASMR، گسترش و مدرنیزه کردن بیمارستان تحت رهبری‌تان است. البته برای این کار نیاز به پول دارید و باید از طریق انجام مینی گیم‌های مختلف این پول را به دست آورید!

در هریک از این مینی گیم‌ها شما باید افرادی با بیماری‌های خاص را درمان کنید.

البته با پیشروی در بازی و آنلاک کردن نقاط بیشتری از نقشه می‌توانید مینی گیم‌های بیشتری را آنلاک کنید.

علاوه بر این، در Happy Hospital: Doctor ASMR می‌توانید نقش‌های مختلفی اعم از دکتر، پرستار یا مدیر بیمارستان را بر عهده بگیرید. هریک از این کاراکترها وظایف خاصی دارد که انجام آن‌ها باعث به دست آوردن الماس و پول خواهد شد.

با وجود این که Happy Hospital: Doctor ASMR در اصل یک بازی شبیه‌سازی ساخت و تجهیز بیماستان به شمار می‌رود، اما گزینه‌های متعددی برای جستجو و گشت و گذار را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همچنین بیماری‌های مختلف بازی نیز در بسیاری موارد با جزئیات فراوانی نمایش داده می‌شوند که هرچند کارتونی مانند به نظر می‌رسد، اما حاکی از توجه ویژه توسعه‌دهندگان به جزئیات بوده است.

این عنوان نیز یکی دیگر از محبوب ترین بازی های اندرویدی چند ماه اخیر بوده و در حال حاضر در صدر لیست بازی‌های فروشگاه گوگل پلی در ژانر شبیه‌سازی قرار دارد.

همچنین امتیاز این بازی در فروشگاه گوگل پلی برابر با 4.4 بوده و تعداد دانلودهای آن از پنج میلیون بار فراتر رفته است.

دانلود بازی Happy Hospital: Doctor ASMR از فروشگاه گوگل پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*