ردمی بادز 4 Vitality Edition

ردمی بادز 4 Vitality Edition با باتری 28 ساعته و قیمت 15 دلار معرفی شد

برند زیرمجموعه شیائومی، Redmi؛ از یک ایرفون جدید ارزان قیمت رونمایی کرد. با  مشخصات ردمی بادز 4 Vitality Edition آشنا شوید.

تازه‌ترین گجت صوتی ردمی، یک ایرفون سبُک با وزن 3.6 گرم به‌ازای هر کدام از بادها است. ردمی‌ بادز 4 Vitality Edition طراحی صدفی‌شکل و ارگونومیکی دارد که به دل می‌نشیند. ابعاد و وزن کم آن هم سبب می‌شود که به‌راحتی همراه با کیس شارژ، درون جیب با کیف حمل شود.

ردمی بادز جدید برای اینکه صدا را هنگام پخش موسیقی یا مکالمه تلفنی با کیفیت مناسبی انتقال دهد، به درایورهای 12 میلی‌متری تجهیز شده است. دوام باتری Vitality Edition به 5.5 ساعت می‌رسد که البته اگر کیس شارژ را هم لحاظ کنیم، این زمان به 28 ساعت افزایش می‌یابد. همچنین برخورداری از گواهینامه IP54، به آن مقاومت نسبی در برابر گرد و خاک، آب و عرق بدن می‌دهد.

این گجت صوتی برای سهولت استفاده بیشتر، تاچ کنترل هم دارد که کاربران را قادر می‌سازد تنها با یک لمس ملایم، آهنگ در حال پخش را عوض یا متوقف کنند؛ به تماس تلفنی پاسخ یا مکالمه را خاتمه دهند. پشتیبانی آن از بلوتوث 5.3 نیز، سبب افزایش سرعت و کیفیت اتصال می‌شود.

قیمت ردمی بادز 4 Vitality Edition

ردمی برای فروش این محصول، قیمت 99 یوانی تعیین کرده که معادل 15 دلار است؛ شاید رقمی جذاب برای کسانی که به‌دنبال یک جفت ایرفون جمع‌وجور، با امکانات مناسب و هزینه معقول هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*