ردمی 12

ردمی 12 با پردازنده G88 و دوربین 50 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

ردمی 12 گوشی جدید شیائومی بوده که با چیپست Helio G88 و دوربین 50 مگاپیکسلی‌اش برای گوشی‌های میان رده سامسونگ خط و نشان می‌کشد.

به تازگی شیائومی از ردمی 12 – Redmi 12 به عنوان محصول جدید خود رونمایی کرده است. این گوشی ادامه‌دهنده مسیر موفقیت‌آمیز ردمی 11 – Redmi 11 بوده و در حال حاضر در کشور تایلند در دسترس خریداران قرار دارد.

چینی‌ها این موبایل میان رده را به نمایشگری 6.79 اینچی با پنل LCD مجهز کرده‌اند که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن +FHD به نمایش بگذارد. نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی صفحه نمایش نیز باعث می‌شود تا بتوانید بازی‌های اکشن را با هیجان بیشتری اجرا کنید و همچنین نرمی و روانی بیشتری حین کار با گوشی به چشم می‌خورد.ردمی 12

روی قاب پشتی ماژول دوربین سه‌گانه ردمی 12 جا خوش کرده که در نگاه اول، چیدمان دوربین‌ها ما را به یاد سری پرو آیفون‌ها می‌اندازد. این دوربین متشکل از سه سنسور 50، 8 و 2 مگاپیکسلی شده که به ترتیب وظیفه دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو را بر عهده دارند. دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی نیز با طراحی پانچ هول وسط نمایشگر خودنمایی می‌کند

قلب تپنده این اسمارت فون مدیاتک Helio G88 بوده که در رده چیپست‌های میان رده قرار می‌گیرد. این چیپ در کنار خود 4 یا 8 گیگابایت (بسته به سفارش کاربر) در اختیار خواهد داشت و ظرفیت ذخیره‌سازی دیوایس بین 128 و 256 گیگابایت متغیر خواهد بود. خبر خوش آنکه امکان افزایش حافظه در دسترس به کمک کارت حافظه جانبی microSD فراهم شده است.

ردمی 12

همانطور که در تصاویر نیز مشهود است، حسگر تشخیص اثر انگشت روی لبه کناری قرار داده شده و روی لبه بالایی جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز به چشم می‌خورد. شیائومی با طراحی این گوشی موفق به دریافت گواهی IP53 شده که به معنای مقاومت دیوایس در برابر پاشش آب خواهد بود.

پوسته کاربری MIUI 14 روی اندروید 13 کشیده شده تا بتوانید از ویژگی‌های اختصاصی رابط کاربری شیائومی بهره ببرید. منبع تغذیه ردمی 12 یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ردمی 12 در رنگ‌های مشکی نیمه شب، آبی آسمانی و نقره‌ای قطبی به تولید می‌رسد. قیمت این گوشی در تایلند 153 دلار برای نسخه رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی تعیین شده است. طبق تجربه‌های گذشته، ردمی 12 هنگام ورود به بازار اروپا احتمالا قیمتی معادل با 199 یورو پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*