اسپین آف مانی هیست

اولین تریلر اسپین آف مانی هیست با هنرنمایی برلین دوست داشتنی منتشر شد

نتفلیکس در مراسم جهانی TUDUM برزیل از تریلر اسپین آف سریال مانی هیست – Money Heist با حضور پدرو آلونسو در نقش محبوب برلین رونمایی کرد.

احتمالا سریال سرقت پول – Money Heist را دیده‌اید. در حال حاضر حدود یک سال و نیم از انتشار آخرین قسمت این سریال محبوب اسپانیایی می‌گذرد و هر کاراکتر این سریال، طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. اما در مراسم جهانی TUDUM که در برزیل برپا شده، نتفلیکس تریلر اسپین آف مانی هیست را منتشر کرد. در این تریلر یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های سریال یعنی پدرو آلونسو در نقش برلین حضور پیدا کرده است. او در فصل‌های ابتدایی سریال از داستان حذف شد و حالا این موضوع باعث می‌شود تا افراد زیادی برای عرضه این اسپین آف مشتاق شوند.

در این سریال بازیگران دیگری از جمله Michelle Jenner در نقش کیلا، Begoña Vargas در نقش کامرون، Julio Peña در نقش روی، Tristán Ulloa در نقش دامیان و Joel Sánchez در نقش بروس حضور بهم رسانده‌اند. از آنجایی که این مجموعه یک اسپین آف محسوب می‌شود، احتمالا در آینده بازیگران سریال مانی هیست نیز به مرور به مجموعه اضافه شوند. Alex Pina، David Oliva، David Barrocal و Esther Martinez Lobato نوشتن فیلم‌نامه سریال را بر عهده دارند.

مانی هیست یک پدیده برای نتفلیکس به حساب می‌آید. این سریال در ابتدا روی آنتن شبکه 3 تلویزیون اسپانیا رفت و سپس با جلب شدن توجه مردم سراسر دنیا، نتفلیکس آن را به پلتفرم استریم خود اضافه کرد. قسمت آخر این سریال در ماه دسامبر 2021 پخش شد و تنها در هفته اول، توانست 190 میلیون ساعت بازدید به خود اختصاص بدهد. مانی هیست به خاطر طرح داستانی، نمره منتقدان، طنز و کاراکترهایش توانست به سرعت خودش را در دل بینندگان جا کند.

اسپین آف مانی هیست

مانی هیست که با نام La Casa de Papel نیز شناخته می‌شود از لحاظ میزان جذب مخاطب به یک پدیده جهانی تبدیل شد. فاکتورهای متعددی باعث شدند تا این مجموعه به محبوبیتی مثال‌زدنی دست پیدا کند. خط داستانی پیچیده و مستحکم از روند دزدی یک گروه خلافکار به رهبری مغز متفکری به نام پروفسور، زاویه دید جدیدی را در سریال ایجاد کرده بود که در کمتر سریال‌های امروزی می‌توانیم آن را مشاهده کنیم. این گروه خلافکار ابتدا به مرکز چاپ اسکناس اسپانیا حمله کردند و سپس به بانک مرکزی اسپانیا دستبرد زدند.

داستان سریال با پیچ و تاب‌های غیرمنتظره و برگشتن چندین باره‌ی برگ برنده به سوی دزدان و تیم پلیس همراه شده تا تماشاکنندگان را به روی لبه صندلی‌شان بکشاند. طراحی استراتژی‌های مختلف برای مقابله با پلیس و پیش بردن دزدی، چالش‌های متفاوتی را برای هر دو سمت درگیری ایجاد کرده و به داستان جذابیت ویژه‌ای بخشیده است. هر عضو تیم خلافکاران دارای شخصیتی مجزا، پیشینه و انگیزه منحصربه‌فردی بوده و ابعاد جدیدی به خط داستانی اضافه می‌کند. علاوه بر این، در طول سریال ارتباطاتی بین کاراکترها ایجاد می‌شود که فارغ از موضوع اصلی فیلم‌نامه جذابیت جداگانه‌ای خواهند داشت.

گرچه داستان اصلی این سریال اسپانیایی درباره گروهی از دزدان روایت می‌شود اما همزمان به مفاهیمی مانند مقاومت، قانون‌شکنی و جست و جو برای یافتن عدالت نیز اشاره می‌کند. سرقت تنها مربوط به پول نبوده و کلیت عملیات برای اعتراض به وضعیت بی‌عدالتی جامعه انجام می‌شود. تکنیک‌های هوشمندانه پیشروی داستان، مانند توضیح بخشی از ماجرا توسط گوینده و تعبیه فلش‌بک‌های مختلف سبب می‌شوند تا علاوه بر افزودن به عمق داستان، بیننده نیز از روال پیشرفت سریال خسته نشود.

اگر شما هم برای تماشای تریلر اسپین آف مانی هیست با حضور برلین هیجان دارید، می‌توانید ویدیو را در این لینک تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*