فصل سوم ویچر

جدیدترین تریلر فصل سوم ویچر ؛ شمشیر بازی ترسناک از هنری کویل

چیزی تا آغاز پخش فصل سوم سریال ویچر نمانده است و حالا کمپانی نتفلیکس در جریان ایونت تودوم آخرین تریلر این فصل را منتشر کرده است. برای تماشای این تریلر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

فصل سوم سریال ویچر – The Witcher آخرین فصلی خواهد بود که هنری کویل نقش گرالت از ریویا را ایفا کرده است و به تازگی آخرین کلیپ از این فصل توسط منتشر شد که نبردی خونین را در آن شاهد هستیم. فصل سوم سریال ویچر شامل دو بخش خواهد بود که بخش اول آن با پنج قسمت از تاریخ 29 ژوئن – 8 تیر آغاز به پخش می‌کند. بخش دوم این فصل نیز که سه قسمت دارد در تاریخ 27 جولای – 5 مرداد منتشر می‌شود.

سریال ویچر یکی از پرطرفدارترین آثار چند سال گذشته کمپانی نتفلیکس بوده است که با صحنه‌های اکشن منحصر به فرد و طراحی شخصیت فوق‌العاده جزو سریال‌های موردانتظار تماشاگران است. در این سریال هنری کویل نقش گرالت از ریویا، یک شکارچی موجودات ماوراءطبیعی، را ایفا می‌کند. فصل سوم سریال ویچر راوی داستان سه قهرمان است که در دنیای بسیار وسیع قاره جایی که انسان‌ها، الف‌ها، جادوگران، گنوم‌ها و هیولاها برای دستیابی به بقا و شکوه در جنگ قرار دارند و در چنین دنیای تشخیص خیر و شر از هم کار ساده‌ای نیست، سرنوشتشان با یکدیگر گره خورده است.

ساخت فصل سوم سریال ویچر پیش از آن که پخش فصل دوم آن توسط کمپانی نتفلیکس آغاز شود تأیید شده بود. در فصل دوم گرالت از ریویا به این باور رسیده بود که ینفر، با هنرنمایی آنیا چالوترا، در جنگ خونین سودن جان خودش را از دست داده است و در تلاش بود تا پرنسس سیریلا، با هنرنمایی فریا آلن، را به امن‌ترین جایی که در ذهنش می‌رسید ببرد که آن هم جایی نبود جز خانه دوران کودکی‌اش در کائر مورهن. در حالی که پادشاهان، الف‌ها، انسان‌ها و شیاطین قاره در جنگ و پیکار بودند این گرالت بود که می‌بایست پرنسس سیریلا را از چیزی خطرناک‌تر از این جنگ و پیکارها محافظت کند؛ قدرت اسرارآمیزی که سیریلا در درون خود داشت.

در زیر می‌توانید جدیدترین کلیپ منتشرشده از فصل سوم ویچر را مشاهده کنید. هیجان، خشونت و اضطراب در سرتاسر این کلیپ قابل لمس است.

از دیگر بازیگرانی که در فصل سوم ویچر به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جویی بیتی، ایمون فارن، آنا شفر، مایانا بورینگ، رویس پیرسون و میمی ام خیسا اشاره کرد.