تریلر 3 Body Problem

اولین تریلر 3 Body Problem ، اثر جدید سازندگان گیم آف ترونز را تماشا کنید

در جریان ایونت تودوم، نتفلیکس اولین تریلر از سریال سه مسئله جسم – 3 Body Problem را منتشر کرد. برای تماشای این تریلر جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

همانطور که انتظارش را می‌رفت، یکی از مهم‌ترین بخش‌های ایونت تودوم امسال نتفلیکس مختص به سریال سه مسئله جسم بود که از موردانتظارترین سریال‌های پیش رو کمپانی نتفلیکس محسوب می‌شود. این سریال که در ژانر علمی تخیلی‌ست، اقتباسی از رمان معروف و پرطرفدار با همین نام نوشته لیو سیشین بوده که درسال 2008 منتشر گشت. در اولین تریلر 3 Body Problem اگرچه نگاهی اجمالی و مختصر به وقایع سریال داریم، اما با این حال باز هم توانسته هیجانی که قرار است بعداً با تماشای این سریال تجربه کنیم را به ما منتقل کند. در تریلر همچنین اشاره شده است که پخش سریال از ژانویه 2024 – دی 1402 آغاز خواهد شد.

ساخت سریال 3 Body Problem در سال 2020 میلادی مطرح شد و از همان ابتدا خالقان سریال محبوب بازی تاج و تخت – Game of Thrones یعنی دیوید بنیوف و دی بی وایس به عنوان سازندگان آن معرفی شدند؛ همچنین دیگر سازنده مطرح این سریال رایان جانسون نام دارد که کارگردان فیلم‌های برجسته‌ای همچون Glass Onion و Last Jedi بوده است.

اگر تا به حال نام لیو سیشین به گوشتان نخورده است و تاکنون با کارهای او آشنا نبوده‌اید، لازم است شما را در جریان قرار دهیم که وی یک مجموعه سه‌گانه رمان با عنوان یادآوری گذشته زمین – Remembrance of Earth’s Past را به قلم تحریر درآورده که سه مسئله جسم اولین رمان آن است. در زیر می‌توانید خلاصه داستان رسمی را مطالعه نمایید:

زن جوانی در دهه 1960 میلادی در کشور چین تصمیم سرنوشت‌سازی می‌گیرد که آن تصمیم تأثیر مهمی روی گروهی از دانشمندان توانا در زمان حال می‌گذارد. اکنون که قوانین طبیعت در پیشگاه جهانیان در حال آشکارشدن است، پنج همکار سابق بار دیگر گرد هم می‌آیند تا در برابر بزرگ‌ترین تهدید تاریخ بشریت قد علم کنند.

تریلر 3 Body Problem را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

گروه بازیگرانی که در این سریال هنرنمایی کرده‌اند شامل جس هونگ، بندیکت وانگ، ایزا گونزالس، جووان آدپو، الکس شارپ، جان بردلی، سامر عثمانی، لیام کانینگهام، روزالیند چائو، جاناتان پرایس، مارلو کلی، سی شیموکا، بن شنتسر و زین تسنگ می‌شود. گزارش شده که فصل اول این سریال هشت قسمت یک ساعته خواهد بود و از آنجایی که تقریباً شش ماه تا آغاز پخش آن فرصت داریم، می‌توانید با مطالعه رمان‌ جذاب لیو سیشین که در ایران با نام سه جرم کیهانی ترجمه شده است از تماشای سریال لذت دو چندانی ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*