لندکروز چینی

لندکروز چینی توسط پرشیا خودرو به ایران می‌آید

هنگتیان L4600 که به‌عنوان لندکروز چینی شناخته می‌شود قرار است توسط پرشیا خودرو به بازار ایران عرضه شود. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند آفرودی چینی آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است که شرکت پرشیا خودرو به‌همراه بازوی تولیدی خود یعنی مانیان خودرو قصد دارد شاسی بلند آفرودی هنگتیان L4600 را به بازار ایران عرضه کند. این محصول شرکت CHTC چین در واقع یک کپی از تویوتا لندکروزر سری 200 بوده و بسیاری از رسانه‌های حوزه خودرو در جهان برای آن لقب لندکروز چینی را در نظر گرفتند.

برنامه پرشیا خودرو برای عرضه لندکروز چینی

لندکروز چینی

هنگتیان L4600 به‌عنوان یک شاسی بلند آفرودی چینی در نسخه بنزینی به یک موتور 4.6 لیتری تنفس طبیعی 8 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 286 اسب بخار و گشتاور 410 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو و عقب انتقال پیدا می‌کند.

لندکروز چینی

گفتنی است شرکت مانیان خودرو در گذشته برای عرضه خودروهایی از برندهای چینی اسکای ول، آئولوس، هونگچی و سوئیست اقدام کرده و تاکنون موفق به عرضه این خودروها به بازار ایران نشده است. در همین راستا باید منتظر بمانیم که آیا شرکت‌های پرشیا خودرو و مانیان خودرو طی همکاری با یکدیگر می‌توانند با دریافت مجوزهای لازم، خودرو چینی هنگتیان L4600 را به بازار ایران عرضه کنند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*