وان پیس

تریلر لایو اکشن وان پیس ؛ وقتی دنیای انیمه‌ به واقعیت تبدیل می‌شود

اولین تریلر سریال لایو اکشن وان پیس – One Piece در جریان ایونت سالانه تودوم توسط نتفلیکس منتشر شد. برای مشاهده این تریلر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدت زمان زیادی گذشته است، اما بالاخره کمپانی نتفلیکس آماده است تا جدیدترین اقتباس خود از مانگا وان پیس را منتشر کند و به تازگی در ایونت مخصوص خودش اولین تریلر این سریال را در معرض نمایش قرار داد. در این تریلر نود ثانیه‌ای از سریال لایو اکشن و دزدان دریایی محور وان پیس ما شاهد حضور تمامی بازیگران اصلی سریال از جمله ایناکی گودوی، بازیگر نقش اول سریال با دستان کشیده‌شده و درازش، و هیولای دریایی داستان هستیم.

قبل از اینکه شما را به تماشای تریلر فصل اول سریال وان پیس دعوت کنیم، به اطلاع می‌رسانیم که فصل اول این سریال شامل هشت قسمت بوده و قرار است از تاریخ 31 آگوست 2023 – 9 شهریور 1402 توسط سرویس استریم نتفلیکس پخش شود.

در زیر می‌توانید تریلر منتشرشده از فصل اول وان پیس را مشاهده نمایید:

 

 

سریال لایو اکشن وان پیس که براساس مانگا و انیمه‌ای به همین نام اثر ائیچیرو اودا ساخته شده است، برای اولین‌بار در سال 2020 میلادی بود که سفارش تولید گرفت. از آن زمان تاکنون تصاویر و کلیپ‌های چندان جالبی از این سریال منتشر نشد، اما این تریلر اولین نگاه اجمالی طرفداران مجموعه وان پیس به این سریال است. ماه گذشته اودا، خالق این مجموعه، در بیانیه‌ای خطاب به طرفداران عنوان کرد که نتفلیکس به او وعده داده تا زمانی که رضایت کامل وی در میان نباشد، فصل اول این سریال منتشر نخواهد شد و به نوعی اشاره داشت که ممکن است برنامه‌ریزی پخش فصل اول در سال 2023 با تأخیر مواجه شود؛ اما اکنون با انتشار این تریلر متوجه شدیم که همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت.

نتفلیکس امیدوار است که سریال وان پیس بتواند شرایط را برای اقتباس‌هایی که تاکنون این کمپانی از مانگاها انجام داده تغییر دهد و آن را بهتر کند؛ کاری که تا به امروز فیلم دفترچه مرگ – Death Note و سریال کابوی بیپاب – Cowboy Bebop که پس از پخش یک فصل کنسل شد، موفق به انجام آن نشدند. همچنین از دیگر اقتباس‌های نتفلیکس از دنیای مانگاها که هم‌اکنون در حال تولید هستند می‌توان به پروژه مدرسه قهرمانانه من – My Hero Academia و نسخه‌ای دیگر از دفترچه مرگ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*