موس وایرلس لاجیتک

موس وایرلس لاجیتک با رنگ بندی جذاب و قیمت رقابتی معرفی شد

موس جدید وایرلس لاجیتک مدل G502 با دقت باورنکردنی و در رنگ‌بندی جدید و متمایز پا به میدان گذاشته و گیمرها عاشق آن خواهند شد.

لاجیتک به تازگی از موس جدید خود در چین پرده‌برداری کرد. لاجیتک G502 با طراحی خاص و دکمه‌های کاربردی حرفه‌ای ادامه‌دهنده مسیر موفقیت‌آمیز G501 بوده که گیمرها به آن علاقه زیادی نشان داده‌اند. نام کامل این مدل لاجیتک جی 502 لایت اسپید – Logitech G502 LightSpeed بوده و در حال حاضر در فروشگاه‌های اینترنتی چینی برای سفارش در دسترس قرار گرفته است.

موس جدید وایرلس لاجیتک طراحی متفاوتی نسبت به نسل پیشینش داشته و به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده است. فلسفه بازطراحی این موس به گونه‌ای انجام شده تا بهترین عملکرد را حین گیمینگ داشته باشد. فناوری‌های نوآورانه زیادی در این موس به کار رفته و حتی طراحی اجزای داخلی‌اش بر پایه اسکلت خارجی موس صورت گرفته است، درست همانند آنچه که در مدل پرو نیز دیده بودیم. G502 حدود 7 گرم سبک‌تر از مدل پیشین خود بوده و از سنسور HERO 25K بهره می‌برد. پشتیبانی از PowerPlay و تکنولوژی پیشرفته LightSpeed از دیگر قابلیت‌های محصول جدید لاجیتک برشمرده می‌شود.

موس وایرلس لاجیتک

زیر دکمه اسکرول این موس یک سیستم کشش فنری فلزی قرار گرفته که به کلیک پاسخ سریعی می‌دهد و حین کار با موس، ثبات عملکرد آن کاملا محسوس است. درون موس شش وزنه متعادل قرار گرفته تا حین کار با آن بتوانید به خوبی و با دقت کارهایتان را انجام دهید. دکمه اسکرول نیز بسیار روان و سریع عمل می‌کند و می‌توانید آن را به حالت ضامن‌دار در بیاورید که با هر میزان چرخش، در یک جا ایست کند. با استفاده از نرم افزار Logitech G Hub نیز می‌توانید برای دکمه‌های موس عملکردهای مختلفی تعیین کنید تا در بازی‌ها و برنامه‌های مختلف نیازتان به کیبورد کاهش پیدا کند.

قیمت و تاریخ عرضه موس وایرلس لاجیتک G502

موس وایرلس لاجیتک

همان‌طور که بالاتر نیز اشاره کردیم، موس جدید بی‌سیم لاجیتک در حال حاضر در فروشگاه‌های آنلاین کشور چین به فروش می‌رسد و به زودی روانه بازار سایر کشورها خواهد شد. چینی‌ها برای محصول جدیدشان قیمت 70 دلاری تعیین کرده‌اند و در دو رنگ صورتی هلویی و بنفش انگوری قابل سفارش خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*