رینبو سیکس موبایل

بازی رینبو سیکس موبایل + تاریخ انتشار و هرآنچه که می‌دانیم

اطلاعات جدید بازی رینبو سیکس موبایل – Tom Clancy’s Rainbow Six Mobile شامل گیم پلی، ویژگی‌ها و تاریخ انتشار آن منتشر شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

بازی تام کلنسی رینبو سیکس موبایل – Tom Clancy’s Rainbow Six Mobile جدیدترین محصول از سری بازی‌های نامدار و پرطرفدار رینبو سیکس بوده که از موردانتظارترین بازی‌های موبایل سال جاری نیز محسوب می‌شود. نسخه موبایلی که یک بازی رایگان و تیراندازی اول شخص بوده، دارای یک گیم پلی جذاب چند نفره و استراتژیک است. در این مطلب تمام اطلاعاتی را که لازم است راجع به نسخه موبایلی بازی بدانید، از تاریخ انتشار گرفته تا ویژگی‌های بازی و گیم پلی آن، همه را برای شما گردآوری کرده‌ایم. تا انتهای این مطلب همراه گجت نیوز باشید.

تاریخ انتشار بازی رینبو سیکس موبایل چه زمانی خواهد بود؟

رینبو سیکس موبایل

تاریخ انتشار بازی رینبو سیکس موبایل برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس همچنان نامشخص است، اما سازندگان این بازی در حال آماده‌سازی خودشان برای یک رونمایی بزرگ و هیجان‌انگیز هستند. این بازی از تاریخ 6 ژوئن 2023 وارد مرحله آزمایشی بتا 2.0 بسته شد، جایی که سازندگان بازی گروه منتخبی از بازیکنان را برای اصلاح نهایی و نظارت بر بازی گرد هم آورده‌اند.

بعد از سپری‌شدن شش هفته، مرحله آزمایشی بتا 2.0 بسته به پایان خواهد رسید و مرحله بتا 2.0 باز آغاز می‌شود؛ در این مرحله هر کسی می‌تواند وارد بازی شود و بازی دارای حالت رتبه‌بندی (Rank Mode)، مینی سیزنز (Mini-Seasons) و مپ‌های اضافی خواهد بود. پس از اینکه این مراحل آزمایشی گذرانده شد، بازی رینبو سیکس موبایل به صورت رسمی و جهانی عرضه خواهد شد.

گیم پلی و ویژگی‌های بازی رینبو سیکس موبایل

رینبو سیکس موبایل

همانند دیگر آثار در سری بازی‌های تام کلنسی رینبو سیکس، این بازی نیز حالت کلاسیک حمله‌ در برابر دفاع (Attack vs. Defense) را حفظ کرده است. مسابقات پنج به پنج این بازی که فوق‌العاده هیجان‌انگیز و نفس‌گیر بوده، نیازمند به تصمیمات استراتژیک سریع هستند و بازیکنان باید همیشه به عنوان یک تیم عمل کرده تا محیط‌های انهدام‌پذیز را به نفع خودشان به کار گیرند. این بازی دارای تعدادی از بازیکن‌های تخصصی بوده که هر کدام دارای توانایی‌ها و گجت‌های منحصر به فرد خودشان هستند.

سه مپ بسیار پرطرفدار از بازی رینبو سیکس سیج – Rainbow Six Siege در نسخه موبایل بازی به کار گرفته شده است. این مپ‌ها شامل مپ‌های بانک (Bank)، مرز (Border) و کلاب هاوس (Clubhouse) می‌شود که هر کدام از این مپ‌ها با چالش‌هی منحصر به فرد خودشان همراه هستند.

  • بانک: یک بانک درهم و بسیار مستحکم که دارای تعداد زیادی اتاق در ابعاد کوچک تا متوسط است.
  • مرز: یک پاسگاه دورافتاده تک و تنها در مرز بین دو کشور وجود دارد که دارای ساختمان‌های جدید و قدیمی به همراه مناطق باز و تخریب‌پذیر است.
  • کلاب هاوس: یک مپ بسیار بزرگ بوده که دارای طبقات متعدد، اتاق‌های عظیم، دیوارهای تخریب‌پذیر و نقاط ورود زیاد است.

در صورت گزارش خبرهای بیشتر از تاریخ دقیق انتشار بازی یا اطلاعات دیگر، آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*