خودروهای وارداتی ملی پوشان

خودروهای وارداتی ملی پوشان تیم فوتبال ایران جنجال به پا کرد

خودروهای وارداتی ملی پوشان تیم فوتبال ایران شامل پورشه ماکان، مازراتی گریکاله و رنجرو ولار وارد گمرک بوشهر شدند.

واردات خودرو یکی از پاداش‌های مسئولان به بازیکنان تیم فوتبال ملی ایران برای صعود به جام جهانی 2022 قطر بود. در واقع بازیکنان تیم فوتبال پس از صعود به جام جهانی اجازه واردات خودروهای خارجی را دریافت کردند. در همین راستا تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که ماشین های وارداتی ملی‌پوشان وارد گمرک بوشهر شده و به‌زودی پس از ترخیص به دستشان خواهد رسید.

ورود خودروهای وارداتی ملی پوشان به گمرک

خودروهای وارداتی

در سند منتشر شده از گمرک بوشهر نام چند تن از بازیکنان تیم ملی و خودرو وارداتی آنها به‌چشم می‌خورد که طبق آن احمد نورالهی، پیام نیازمند و علی قلی‌زاده خودرو پورشه ماکان، مهدی ترابی مازراتی گریکاله و سردار آزمون نیز رنجروور ولار را وارد کشور کرده‌اند. ظاهرا مدل تمام این خودروها، 2023 است.

طبق تصاویری که از چندین دستگاه خودرو پورشه ماکان در گمرک منتشر شده، به نظر می‌رسد سایر بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان نیز این خودرو را برای واردات انتخاب کردند. این اتفاق با انتقادات زیادی مواجه شده و این سوال به‌وجود آمده که ملی‌پوشان فوتبال کشورمان به‌خاطر کدام عملکرد درخشان در جام جهانی اقدام مجوز واردات خودرو را دریافت کرده‌اند؛ آن‌هم در شرایطی که وضعیت بازار خودرو روز به روز اسفناک‌تر می‌شود و هنوز تکلیف واردات خودرو و خودروهای ثبت نامی مشتریان مشخص نشده است.