ایرانسل و دانشگاه تهران

ایرانسل و دانشگاه تهران برای تولید محتوای دیجیتال همکاری می‌کنند

اپراتور ایرانسل و دانشگاه تهران برای تولید محتوای دیجیتال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در ادامه با جزئیات همکاری ایرانسل و دانشگاه تهران آشنا خواهیم شد.

صبح چهارشنبه 31 خرداد 1402 اپراتور ایرانسل و دانشگاه تهران طی مراسمی در دفتر رئیس دانشگاه تهران برای تولید محتوای دیجیتال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در این مراسم دکتر محمد مقیمی (رئیس دانشگاه تهران) و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه و دکتر بیژن عباسی‌آرند (مدیرعامل) و جمعی از مدیران ایرانسل نیز حضور داشتند.

جزئیات همکاری ایرانسل با دانشگاه تهران 

اپراتور ایرانسل و دانشگاه تهران طبق این تفاهم‌نامه در مواردی چون راه‌اندازی شبکه اختصاصی توسط دانشگاه تهران روی تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل، همکاری در تولید و توزیع محتوا بر بستر لنز برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو طرف و فعالیت‌های مشترک در بازارسازی و بازاریابی و نیز در زمینه توسعه دانش و فناوری از طریق به اشتراک‌گذاری منابع و دستاوردهای دانشی، انجام پروژه‌ها و برنامه‌های مشترک، تبادل و انتقال تجارب و استفاده از زیرساخت‌های پژوهشی مشترک همکاری خواهند کرد.

ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل با اعلام این‌که دانشگاه تهران به‌عنوان مادر حوزه آموزش عالی کشور محسوب می‌شود و همکاری با این دانشگاه باعث افتخار ایرانسل است، به تاسیس رسانه مستقل دانشگاه تهران بر بستر تلویزیون اینترنتی لنز اشاره کرد و گفت در دانشگاه تهران گنجینه ارزشمندی از جامعه آکادمیک با سلایق مختلف وجود دارد که این موضوع برای تولید محتواهای جذاب ظرفیت خوبی است. از این رو این رسانه اینترنتی قادر است به نمونه خوبی از کرسی‌های آزاد اندیشی تبدیل شود و خلا موجود در این حوزه را از بین ببرد.

ایرانسل

عباسی‌آرند در ادامه عنوان کرد محتوایی که در بستر دانشگاه به تولید می‌رسد نسبت به سایر بسترها از جذابیت بیشتری برخوردار است. در همین راستا آمادگی داریم تا از همه نظر با مجموعه دانشگاه تهران همکاری کنیم.

مدیرعامل ایرانسل از سایر زمینه‌های قابل بررسی برای همکاری، به همکاری در زمینه تدوین و برگزاری دوره‌های آموزشی از طریق آکادمی ایرانسل، جذب و بورسیه نخبگان در ایرانسل و شرکت‌های زیرمجموعه آن مانند اسنپ اشاره کرد و گفت برگزاری اردوهای دانشجویی برای بازدید دانشجویان از زیرساخت‌های فنی کشور بسیار مفید بوده و به این عزیزان کمک می‌کند تا با پیشرفت‌های کشور آشنا شوند و با دیدن زیرساخت‌ها و امکانات موجود متوجه شوند که سطح تکنولوژی در ایران با سطح اول دنیا تفاوت زیادی ندارد.

ایرانسل

رئیس دانشگاه تهران اظهار کرد دانشگاه تهران به‌عنوان نهادی ملی در دوره جدید، طرح ایجاد یک رسانه مستقل را به‌عنوان یکی از کارهای مغفول در نظام آموزش عالی کشور پیگیری می‌کند. وی گفت هم‌افزایی در این زمینه با توجه به استقبال خوب مخاطبان از تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای توسط جوامع آکادمیک از جمله دانشگاه تهران بسیار حائز اهمیت است.

مقیمی در ادامه از ظرفیت‌های مختلف ایرانسل در حمایت از شرکت‌های نوپا و کسب‌وکارهای دیجیتال تقدیر کرد و خواستار همکاری برای گسترش فعالیت‌های دانشگاه در زمینه دوره‌های کارورزی و مهارت‌آفرینی شد.

ایرانسل

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران با عنوان «شبکه حکمت و فرزانگی» راه‌اندازی شده و با استفاده از تمام ظرفیت‌های ذی‌نفعان به‌دنبال اهدافی چون بهره‌مندی فرهیختگان جامعه از حوزه‌های مختلف اندیشه در دانشگاه و تغذیه شبکه‌های علمی کشور و تعمیق ارتباط آموزش عالی با لایه‌های مختلف جامعه است. این تلویزیون اینترنتی در راستای این تفاهم‌نامه همکاری قصد دارد فعالیت خود را با حضور بر بستر لنز گسترش دهد تا با جامعه مخاطبان و کاربران تلویزیون اینترنتی ایرانسل ارتباط داشته باشد.

گفتنی است اپلیکیشن لنز که به‌عنوان تلویزیون اینترنتی ایرانسل شناخته می‌شود امکانی را فراهم کرده تا کاربران بدون هزینه دانلود بتوانند در هر لحظه و هر کجا به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی موبایل یا در خانه روی تلویزیون دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن لنز از امکاناتی چون امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به لیست«علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا 7 روز بعد از پخش زنده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، دسترسی به مجموعه بزرگی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*