نمایشگاه الکامپ 2023

همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 حضور پیدا می‌کند

همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال در نمایشگاه الکامپ 2023 حضور پیدا خواهد کرد تا آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود را به‌معرض نمایش بگذارد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 2023 از 4 تیر تا 7 تیر 1402 با حضور فعالان عرضه فناوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌امللی تهران برگزار خواهد شد و اپراتور همراه اول نیز با شعار تجربه جهان دیجیتال در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023

همراه اول به‌همراه سایر اعضای گروه خود به‌شکلی متمرکز در سالن 35 و در فضایی حدود 1200 متر مربع، قصد دارد آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری‌های نسل نو را در قالب محصولات و سرویس‌های تجاری، یوزکیس و دموهای کاربردی به‌معرض نمایش بگذارد.

اپراتور همراه اول که بیشترین سهم بازار مشترکان تلفن همراه در کشور را در اختیار دارد با حضور در نمایشگاه الکامپ 2023 به ارائه سرویس‌های مربوط به 3 زون اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه حل‌های کسب و کاری» و «زندگی دیجیتال» خواهد پرداخت.

زون شبکه و زیرساخت در این نمایشگاه با تمرکز بر محوریت «تکنولوژی و اتصال» قصد دارد پوشش 5G را در سطح نمایشگاه برقرار کرده و مقدمه‌ای از فناوری‌های نسل جدید را ارائه دهد. همچنین نمایش پلتفرم ویژه اینترنت اشیا نیز در دستور کار این زون قرار دارد.

زون راه‌حل‌های کسب‌وکاری نیز قصد دارد در این نمایشگاه شاخه‌های محصولات و خدمات سازمانی، لجستیک و حمل‌ونقل، ابزارهای هوشمند، آینده تحرک‌پذیری، فینتک، خدمات ابری و مرکز داده، سلامت الکترونیکی، خدمات بر پایه هوش مصنوعی و استارتاپ‌های موجود در سبد سرمایه‌گذاری همراه اول را ارائه کند.

زون زندگی دیجیتال نیز با ساختار توریسم، فینتک (فناوری مالی)، بازی و سرگرمی، کودک و نوجوان، محصولات و خدمات مخابراتی، حمایت از مشتریان، آموزش الکترونیکی، خدمات و سلامت هوشمند در نمایشگاه الکامپ 2023 حضور خواهد داشت.

اپراتور همراه برای این‌که خدمات دیجیتال و ارائه سرویس‌های نمایشگاهی را تفکیک کند، قصد دارد در غرفه‌های محیطی که در محوطه نمایشگاه ایجاد شده به تمام درخواست‌ها پاسخ دهد و انواع سیم‌کارت، مودم، موبایل و مودم قسطی را به فروش برساند. همچنین رونمایی از مودم 5G نیز در این غرفه‌ها در دستور کار قرار دارد.

علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند با «اینترنت اشیا»، «تماس تصویری بر بستر نسل چهارم یا ViLTE»، «احراز هویت بایومتریک»، «API کنسول همات»، «سامانه رمز ارز» و «کیف پول فراگیر» آشنایی پیدا کنند.

از سایر بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به امکان آشنایی و تعامل با «چت بات حج»، «خودنویس هوشمند برای مدیریت صورت جلسات»، «خدمات و محصولات دیتاسنتری»، «مرکز تماس ابری»، «خودروی متصل»، «مدیریت هوشمند انرژی»، «لجستیک هوشمند»، «تماس امن»، «سرویس بی سیم سازمانی»، «استارتاپ‌های موجود در سبد سرمایه‌گذاری اپراتور همراه همراه مانند نت باکس، دیدیمون، نبض و میاره»، «پلتفرم‌های دیجیتال اوانو، ذره‌بین و شاد»، «بازی و سرگرمی»، «آی بیمه»، «سیمکارت‌های گردشگری، انارستان و نوجوان» و «باشگاه مشتریان» اشاره کرد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول قصد دارد برای اولین بار یوزکیس مربوط به سرویس‌های هوشمند با عنوان «عکس با سلبریتی‌ها» که توسط این مرکز توسعه پیدا کرده را در این رویداد به نمایش بگذارد تا علاقه‌مندان بتوانند با چهره‌ها و قهرمانان ورزشی مورد علاقه خود عکس اختصاصی به ثبت برسانند.

اپراتور همراه اول برای اشتراک مساعی، شبکه‌سازی و هم‌افزایی تجربیات فن‌سالاران در حوزه‌های مختلف ICT قصد دارد در بخش الکام تاکز حضور پیدا کرده و در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گفتمان‌سازی کند.

در همین راستا دو سخنرانی شامل «نقش آفرینی اپراتورهای تلکام در توانمندسازی و توسعه اکوسیستم دانش بنیان صنعت ICT کشور» در روز یکشنبه 4 تیر ساعت 10 و سخنرانی «مدل‌های کاربردی هوش مصنوعی در صنعت سلامت و چالش‌های پیش رو» در روز دوشنبه 5 تیر ساعت 15 در سالن 44 برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان در بازه زمانی 8 تا 16 روزهای 4 تا 7 تیر 1402 می‌توانند به سالن 35 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کرده و از محصولات و خدمات نوین توسعه یافته توسط گروه همراه اول دیدن کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*