آپدیت MIUI 14.1

آپدیت MIUI 14.1 مبتنی بر اندروید 14 به زودی برای این گوشی‌های شیائومی متنشر می‌شود

شیائومی اعلام کرده که تعدادی از پرچمداران شیائومی – Xiaomi و ردمی – Redmi، بزودی می‌توانند بروزرسانی اندروید 14 و آپدیت MIUI 14.1 را دریافت کنند.

به دنبال انتشار خبر عدم انتشار آپدیت MIUI 14.5 توسط شیائومی به منظور تمرکز بیشتری بر روی سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری MIUI 15، این کمپانی چینی مدتی پیش اعلام کرد که بزودی بروزرسانی جدید MIUI 14.1 را برای تعدادی از گوشی‌های منتخب Xiaomi و Redmi منتشر خواهد کرد.

MIUI 15

البته تمرکز این کمپانی همچنان بر روی MIUI 15 است؛ بنابراین بروزرسانی MIUI 14.1 نمی‌تواند تصویر کاملی از برنامه شیائومی برای نسل بعدی اندروید را ارائه دهد.

کدام گوشی‌ها قابلیت دریافت آپدیت MIUI 14.1 را دارند؟

مهم‌ترین نکته مثبت پیرامون آپدیت رابط کاربری MIUI 14.1، طراحی آن بر پایه جدیدترین سیستم عامل گوگل، اندروید 14 است.

این اتفاق بدون شک خبر بسیار خوبی برای کاربران گوشی‌های ردمی و شیائومی است؛ چرا که آن‌ها را به یکی از نخستین دریافت‌کنندگان سیستم عامل اندروید 14 در دنیا تبدیل می‌کند!

بر اساس اطلاعات موجود، این بروزرسانی قرار است برای گوشی‌های شیائومی 13، شیائومی 13 پرو، شیائومی 13 اولترا، ردمی K60 و ردمی K60 پرو منتشر شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود زمان انتشار این آپدیت بین ماه‌های آگوست تا نوامبر 2023 باشد.

به عقیده بسیاری افراد، این اقدام شیائومی با هدف تثبیت چهره این کمپانی به عنوان شرکتی که همواره آپدیت‌های منظمی برای گوشی‌هایش ارائه می‌کند، انجام خواهد شد؛ چرا که صبر کردن برای عرضه نسخه نهایی Android 14 و انتشار MIUI 15 پس از آن، بدون شک پاسخ‌های منفی برای این کمپانی در پی داشته و طرفداران گوشی‌های این شرکت که به دنبال عرضه سریع و منظم آپدیت‌های اندروید و MIUI هستند را ناامید خواهد کرد!

آپدیت MIUI 14.1

طرفداران شیائومی از آپدیت MIUI 14.1 استقبال فراوانی کرده و بی‌صبرانه منتظر انتشار آن هستند تا قابلیت‌های جدید اندروید 14 را سریع‌تر از کاربران سایر برندها بر روی گوشی خود تجربه کنند.

جمع بندی؛ پرچمداران شیائومی و ردمی به‌زودی اندروید 14 را تجربه خواهند کرد!

با انتشار آپدیت MIUI 14.1 برای پرچمداران برگزیده شیائومی و ردمی، کاربران این گوشی‌ها می‌توانند در شمار نخستین افرادی باشند که اندروید 14 را بر روی گوشی خود تجربه می‌کنند.

این بروزرسانی ظرف ماه‌های آینده منتشر شده و جایگاه شیائومی را به‌عنوان برندی که آپدیت‌های اندروید را در سریع‌ترین زمان ممکن برای گوشی‌هایش منتشر می‌کند، تثبت خواهد کرد.