رویداد ملی دانش‌آموزی کی‌برد

همراه اول اولین رویداد ملی دانش‌آموزی کی‌برد را با محوریت بازی‌سازی برگزار می‌کند

همراه اول قصد دارد اولین رویداد ملی دانش‌آموزی کی‌برد را در راستای استعدادیابی دانش‌آموزان اول و دوم متوسطه در حوزه بازی‌سازی برگزار کند.

اولین رویداد ملی دانش‌آموزی کی‌برد در راستای استعدادیابی دانش‌آموزان اول و دوم متوسطه در حوزه بازی‌سازی توسط همراه اول برگزار می‌شود. رویداد کی برد که از مجموعه رویدادهای استعدادیابی همراه اول در حوزه فناوری های دیجیتال به‌شمار می‌رود، در این دوره با محوریت بازی‌سازی برگزار خواهد شد.

برگزاری اولین رویداد ملی دانش‌آموزی کی‌برد

اپراتور همراه اول این رویداد را برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم (پایه های هفتم تا دوازدهم) که به حوزه‌های برنامه‌نویسی، طراحی هنری و طراحی بازی علاقه دارند، تدارک دیده است.

از ویژگی‌های این رویداد می‌توان به برگزاری بیش از 40 کلاس آموزشی مجازی، ارائه پشتیبانی و برگزاری بوت کمپ 3 روزه حضوری اشاره کرد. همچنین اپراتور همراه اول در پایان این رویداد به برگزیدگان هدایای نقدی به ارزش 200 هزار تومان اعطا خواهد کرد.

از سایر حمایت‌هایی که همراه اول برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌توان به عضویت در باشگاه کی برد، حمایت از بازی‌های برتر و بورسیه تیم‌های منتخب اشاره کرد. متقاضیان با مراجعه به سایت https://kibordevents.ir می‌توانند اطلاعات بیشتری را از رویداد کی برد کسب کرده و فرایند ثبت نام را انجام دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*