ایرانسل نمایشگاه الکامپ 1402

ایرانسل با آخرین دستاوردهای تحول دیجیتال به نمایشگاه الکامپ 1402 می‌آید

نمایشگاه الکامپ 1402 در روزهای چهارم تا هفتم تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل با آخرین دستاوردهای تحول دیجیتال به این رویداد می‌آید.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، موسوم به الکامپ 1402 در روزهای چهارم تا هفتم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن اصلی نمایشگاه 38 و سالن 8 و 9 این رویداد حضور دارد و جدیدترین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

برنامه‌های ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402

مانند نمایشگاه‌های گذشته، در نمایشگاه الکامپ 1402 نیز غرفه ایرانسل تحت پوشش شبکه نسل پنجم تلفن همراه یا 5G قرار دارد و علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم قادر خواهند بود یوزکیس‌های مختلف 5جی را در این غرفه با ایرانسل تجربه کنند. معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی مثل نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G و شبکه فیبر نوری به منازل و کسب‌وکارها یا FTTx از جمله خدمات و محصولاتی هستند که ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. علاوه بر این، شاهد ارائه تازه‌ترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل مثل سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه یا ViLTE از سوی ایرانسل در این نمایشگاه خواهیم بود.

نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من، تلویزیون اینترنتی لنز، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال یلونام، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال یلو ادوایز، بازار دیجیتال API یلو هاب، پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد راویتو، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی به‌نام ریتم و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب به‌نام سیمبا از جمله سرویس‌های دیجیتال ایرانسل هستند که در نمایشگاه الکامپ 1402 به علاقه‌مندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه می‌شوند.

بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل نیز با ارائه سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس وی پی ان سازمانی، سرویس موبایل سازمانی MVPN، سامانه خدمات امنیت شبکه به کسب‌وکارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان FMS به سازمان‌ها و شرکت‌ها در بیست‌وششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور دارد.

از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل باید به ارائه محصولات نرم افزاری تولید شده توسط این شرکت به‌منظور استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه افزایش تعامل درون سازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF اشاره کرد.

شرکت ویستا به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری ایرانسل در کسب‌وکارهای نوپا نیز در این نمایشگاه و در غرفه ایرانسل حاضر است و از تیم‌های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور میزبانی می‌کنند. همچنین، شرکت‌های زیرمجموعه ایرانسل مثل اسنپ و روبیکا نیز در غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ 1402 حضور دارند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در غرفه خود در این نمایشگاه، ضمن عرضه محصولات ارتباطی مثل سیم‌کارت، گوشی تلفن همراه و انواع مودم، توسط کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان خود به سوال‌های مشترکان در خصوص تجربه کاربری‌شان نیز پاسخ خواهد داد. خدمات گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا هم در این بخش ارائه می‌شود و سرویس «شایا» به‌عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل به‌منظور تحول فضای کسب‌وکار، به‌خصوص گسترش فرهنگ مشتری‌مداری رونمایی خواهد شد.

ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب‌وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی، بخش دیگری از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ است که علاقه‌مندان قادر خواهند بود در خصوص موضوع‌های مورد تمرکز ایرانسل مانند پایداری کسب‌وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار و کاهش رد پای کربن با کارشناسان این بخش ایرانسل به گفت‌وگو بپردازند. همچنین بازدیدکنندگان غرفه ایرانسل امکان گفت‌وگوی مستقیم با کارشناسان تیم جذب و استخدام را نیز خواهند داشت تا با جدیدترین فرصت‌های شغلی ایرانسل آشنایی پیدا کنند. معرفی بخش‌های مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات نیز بخش‌های دیگر غرفه ایرانسل را تشکیل می‌دهند.

ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 آمادگی گفت‌وگو با شرکت‌های مختلف تولیدکننده داخلی را به‌منظور بومی‌سازی هرچه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود خواهد داشت. ایرانسل در روزهای برگزاری این رویداد، تفاهم‌نامه‌هایی را با سازمان‌ها و کسب‌وکارها امضا خواهد کرد و در غرفه خود در سالن 38 نیز در بخش ویژه‌ای اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول و تبلیغات در جهان دیجیتال می‌کند. این کارگاه‌ها همه روزه در چهار نوبت مختلف برگزار می‌شوند.

ایرانسل به‌عنوان حامی رویداد جانبی «الکام تاکز» نیز شناخته می‌شود. این رویداد در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شود. سخنرانی‌های تخصصی در موضوع‌هایی مثل تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده،‌ بلاک چین و فین‌تک نیز همه‌روزه توسط آکادمی ایرانسل در غرفه این شرکت در سالن 8 و 9 برگزار خواهند شد. در نهایت، اتاق خبر غرفه ایرانسل در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از خبرنگاران و اهالی رسانه میزبانی می‌کند.

ایرانسل به‌عنوان نخستین اپراتور ارائه‌دهنده خدمات 5G در ایران و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنجم شبکه تلفن همراه در کشورمان شناخته می‌شود. این اپراتور، برنامه جامع تحول دیجیتال را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال در دستور کار خود قرار داده و نقش بزرگی در توسعه زیرساخت ارتباطات کشور به‌عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال داشته است. گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبر نوری و ورود تاثیرگذار و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایه‌گذاری در حوزه هوش مصنوعی، ابرداده و رایانش ابری در نقشه راه و چشم‌انداز ایرانسل قرار دارند.

ایرانسل، هدف استراتژیک خود را گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techno)، حرکت در لبه فناوری و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و همچنین توانمندسازی سه‌لایه از کاربران (یعنی مشترکان، شرکت‌ها و دولت) از طریق ارائه ابزارها، پلتفرم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون عنوان کرده است. حضور در نمایشگاه‌های پرمخاطبی مثل الکامپ نیز در همین راستا انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای چهارم تا هفتم تیرماه 1402 از ساعت 8 تا 15 با حضور در سالن 38 و سالن 8 و 9 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ دیدن کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*