الکامپ 1402 با ایرانسل

الکامپ 1402 با ایرانسل افتتاح شد

نمایشگاه الکامپ 1402 با حضور ایرانسل و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

عیسی زارع پور امروز مورخ 4 تیر ماه 1402 در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضور پیدا کرد و ضمن تأیید آغاز به کار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از غرفه‌های مختلف آن بازدید به‌عمل آورد. غرفه ایرانسل نیز در سالن اصلی (38) و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

افتتاح الکامپ 1402 با ایرانسل

در مراسم افتتاح غرفه شرکت ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402، در کنار دکتر عیسی زارع پور، اشخاصی همچون سیدمحمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تنی چند از مسئولان کشوری حضور داشتند.

در بازدیدی که از غرفه ایرانسل صورت گرفت، بازدیدکنندگان فوق در جریان آخرین دستاوردهای شرکت ایرانسل و محصولات آن به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور قرار گرفتند. این دستاوردها در حوزه‌های مختلفی نظیر نسل پنجم شبکه تلفن همراه، هوش مصنوعی و نوآوری و تحول دیجیتال بوده است.

الکامپ 1402 با ایرانسل

در جریان بازدید عیسی زارع پور از غرفه ایرانسل، تست سرعت جدید اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری این شرکت یا همان FTTH انجام شد و نتیجه حدود یک گیگابایت برآورد گردید و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با دیدن چنین دستاوردی برای مردم کشور ابراز امیدواری کرد.

اولین بار رئیس جمهور رئیسی در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری و در شهر بابل از اینترنت مبتنی بر فیبر نوری رونمایی کرده بود. پس از همه این‌ها، مسئولان غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 تلاش کردند تا وضعیت آخرین تکنولوژی‌های استفاده شده برای شبکه نسل پنجم همراه ایرانسل و کاربست‌های آن را برای وزیر ارتباطات توضیح دهند.

عیسی زارع پور و هیئت همراه در ادامه بازدید خود در جریان سرویس‌های دیجیتال و ارتباطی ایرانسل نظیر سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، خودروی متصل و سایر خدمات مبتنی بر فناوری و اینترنت اشیاء و دیگر راهکارهای سازمانی، نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من و… قرار گرفتند.

گفتنی است که همچون سایر نمایشگاه‌های الکامپ پیشین، غرفه ایرانسل تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن همراه قرار دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند کاربست‌های مختلف فایوجی را با این شرکت تجربه نمایند. ایرانسل خدمات و محصولات متنوعی در نمایشگاه الکامپ 1402 ارائه کرده که از جمله آنها می‌توان به خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی مانند نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G و شبکه فیبر نوری به منازل و کسب و کارها اشاره کرد.

الکامپ 1402 با ایرانسل

علاقه مندان همچنین می‌توانند با جدیدترین دستاوردهای ایرانسل نظیر سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه آشنا شوند. از جمله سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که در الکامپ 1402 رونمایی شدند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من
  • تلویزیون اینترنتی لنز
  • سامانه اجراز هویت و امضای دیجیتال یلونام
  • سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال یلو ادوایز
  • بازار دیجیتال API یلو هاب
  • پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا
  • سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد راویتو
  • سرویس پیشنواز ویدیویی
  • پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی
  • خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد بر صاحبان اثر صوتی ریتم
  • سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب سیمبا

یکی دیگر از بخش‌های شرکت ایرانسل در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، قسمت کسب و کارهای سازمانی ایرانسل است که خدماتی نظیر سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه به کسب‌و‌کارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» به کسب و کارها ارائه می‌دهد.

ایرنسل همچنین محصولات نرم افزاری جامعی برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه کرده که از جمله آنها می‌توان به سامانه‌ تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه افزایش تعامل درون‌سازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF اشاره کرد.

یکی از اقدامات قابل توجه شرکت ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402، حضور بازوی سرمایه گذاری این شرکت، ویستا بود که به کسب و کارهای نوپا می‌پردازد. شرکت ویستا میزبان تیم‌های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است. از دیگر بخش‌های الکامپ مربوط به شرکت‌های تابعه ایرانسل مثل اسنپ و روبیکا بود.

الکامپ 1402 با ایرانسل

ایرانسل در نمایشگاه بین المللی مذکور محصولات ارتباطی نظیر سیم کارت، گوشی تلفن همراه و انواع مودم عرضه کرده و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان آن به سوالات احتمالی مشتریان پاسخ می‌دهند. از دیگر اقدامات جالب توجه ایرانسل، راه‌اندازی گفتگوی آنلاین برای پشتیبانی کاربران ناشنوا است.

در سمت و سوی دیگری از الکامپ سال جاری مشتریان می‌توانند از آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب و کار مسئولانه، پایداری و سرمایه گذاری اجتماعی باخبر شده و با کارشناسان مربوطه در خصوص مسائلی مثل پایداری کسب و کار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار و کاهش رد پای کربن صحبت کنند.

اگر به دنبال فرصت شغلی در شرکت بزرگ ایرانسل می‌گردید، بهتر است با غرفه مربوطه ارتباط برقرار کرده و با کارشناسان جذب و استخدام به صورت مستقیم گفتگو کنید و از آخرین فرصت‌های شغلی مطلع شوید. ایرانسل در سایر غرفه‌های خود مشتاق است با تولیدکنندگان داخلی در خصوص بومی‌سازی هر چه بیشتر خدمات رایزنی داشته باشد.

علاقه‌مندان به نمایشگاه الکامپ می‌توانند با حضور در غرفه 38 در کارگاه‌های ویژه ایرانسل با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول و تبلیغات در جهان دیجیتال شرکت کنند.

الکامپ 1402 با ایرانسل

لازم به ذکر است که ایرانسل به‌عنوان نخستین ارائه دهنده اینترنت 5G در کشور و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع تحول دیجیتال را با هدف توانمندسازی جامعه ایران دنبال می‌کند. این شرکت نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور که هسته مرکزی تحول دیجیتال محسوب می‌شود، داشته است.

یکی از مهم‌ترین اهداف ایرانسل، گذار از اپراتور ارتباطی به شرکت فناوری و حرکت در لبه تکنولوژی و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و توانمندسازی سه‌لایه کاربران یعنی مشترکان، شرکت‌ها و دولت‌ها است. حضور در نمایشگاه‌های بین المللی نظیر الکامپ در راستای تحقق همین اهداف استراتژیک خواهد بود. علاقه‌مندان به بازدید از غرفه ایرانسل می‌توانند در روزهای 4 تا 7 تیر ماه از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضور پیدا کرده و به سالن 38 و سالن 8 و 9 مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*