پیش بینی سیمپسون ها زیردریایی تیتان

کارتون سیمپسون ها 25 سال پیش ناپدید شدن زیردریایی تیتان را پیش بینی کرده بود

ویدیویی از کارتون سیمپسون ها منتشر شده که به 25 سال پیش مربوط می‌شود و در آن ظاهرا حادثه ناپدید شدن زیردریایی تیتان را پیش بینی کرده بود.

مدتی پیش خبر ناپدید شدن زیردریایی تیتان در حین بازدید از لاشه تایتانیک، سروصدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرد. متاسفانه به‌تازگی تایید شد که این زیردریایی به دلیل فشار اعماق آب منفجر شده و تمام سرنشینان آن جان خود را از دست دادند. زیردریایی تیتان به شرکت اوشن گیت تعلق داشت که افراد ثروتمند را به‌عنوان یک تور تفریحی به بازدید از لاشه کشتی تایتانیک در اعماق اقیانوس اطلس می‌برد. در سفر آخر این زیردریایی، پنج میلیاردر حضور داشتند که همگی کشته شدند.

هنوز اخبار گوناگونی درباره نحوه وقوع این حادثه در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما حالا ویدیویی از یک سریال انیمیشنی در فضای مجازی داغ شده است. حتما بارها نام کارتون سیمپسون ها را شنیده‌اید. این کارتون از سال 1989 تاکنون از طریق شبکه فاکس پخش می‌شود و به خودی خود، سریال دوست‌داشتنی و محبوبی به‌شمار می‌رود. اما پیش‌بینی‌هایی که این سریال، آنها را به واقعیت تبدیل کرده باعث شده بیشتر از همیشه نام سیمپسون ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

تاکنون شاهد چندین پیش‌بینی در این سریال انیمیشنی بودیم که چندین سال پس از آن، رنگ واقعیت به خود گرفتند؛ دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده آمریکا، ادغام فاکس با دیزنی، حمله ببرهای دو شعبده‌باز معروف زیگفرید و روی و چندین مورد دیگر، از جمله پیش‌بینی‌های درستی بودند که در سیمپسون‌ها اتفاق افتادند و باعث تعجب همگان شدند.

پیش بینی سیمپسون ها از حادثه زیردریایی تیتان

حالا ویدیویی از این سریال انیمیشنی منتشر شده که مربوط به سال 1998 میلادی، یعنی 25 سال پیش است. به‌نظر می‌رسد در این قسمت از سیمپسون ها، ناپدید شدن زیردریایی تیتان شرکت OceanGate در هنگام بازدید از لاشه کشتی معروف تایتانیک در اعماق اقیانوس اطلس، پیش‌بینی شده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

نظر شما درباره پیش‌بینی‌های عجیب کارتون سیمپسون‌ها چیست؟ آیا به‌نظر شما این قسمت از انیمیشن Simpsons در سال 1998 میلادی، حادثه مربوط به زیردریایی تیتان را پیش‌بینی کرده بود؟