غرفه رایتل در نمایشگاه الکامپ

میزبانی غرفه رایتل در نمایشگاه الکامپ 2023 از بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌ها

غرفه رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های کشور میزبانی کرد و مورد استقبال قرار گرفت.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های کشور بود.

مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، علیرضا خواک مدیر کل دفتر هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مهدی نوروزیان معاون پشتیبانی و تامین منابع مالی شستا، حبیب‌الله حسن‌ خانلو قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و فعالان صنعت، از غرفه رایتل در این نمایشگاه بازدید کردند و ضمن دیدار با حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در جریان آخرین دستاوردهای اپراتور هوشمند تلفن همراه در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و خدمات سازمانی و تجاری، قرار گرفتند.

رایتل با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ 2023 حضور دارد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می‌توانند تا هفتم تیرماه از ساعت 8 الی 16 به سالن‌های‌ ۲۷، ۹-۸ و فضای باز جنوب سالن‌های ۳۸ و ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*