بزرگترین آیفون جهان

بزرگترین آیفون جهان با ابعاد دو متری ساخته شد + ویدیو

بزرگترین آیفون جهان با دو متر ارتفاع و قابلیت‌های عملکردی مختلف، توسط یک یوتوبر ماجراجو به‌نام متیو دین ساخته شد.

اگر از یک گوشی با نمایشگر کوچک‌تر مثل سری مینی آیفون به نمونه‌ای که صفحه‌نمایش بزرگتر دارد، کوچ کرده باشید، احتمالا از فضای بیشتری که در اختیار دارید، هیجان‌زده شده‌اید. هر فعالیتی مثل چک کردن رسانه‌های اجتماعی، پیام‌رسانی و تماشای محتوا در نمایشگر بزرگ بسیار لذت‌بخش‌تر است و به‌لطف ابعاد بزرگتر گوشی، ظرفیت و دوام باتری نیز بیشتر خواهد بود. اما آیا پرو مکس 6.7 اینچی بزرگترین آیفون دنیا است؟ ظاهرا نه! زیرا یک یوتیوبر اخیرا از ساخته‌ای رونمایی کرده که آن را بزرگترین آیفون جهان نامیده است.

بزرگترین آیفون جهان

بزرگترین آیفون جهان، کاملا کاربردی است!

متیو بیم یکی از محبوب‌ترین کانال‌های حوزه فناوری در یوتیوب را در اختیار دارد که مخاطبان خود را با محتوای سرگرم‌کننده به وجد می‌آورد. ویدیوهای او به تعداد قابل توجهی بیننده رسیده و آخرین ویدیوی او نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیم در جدیدترین ساخته خود موفق شده بزرگترین آیفون دنیا را به نمایش بگذارد.

آیفون ساخت او حدود دو متر ارتفاع دارد و کاملا قابل استفاده است. با این حال، این یک آیفون واقعی نیست و در واقع ترکیبی از دستگاه‌های مختلف است. نمایشگر این دستگاه از پنل‌های لمسی ساخته شده که در تلویزیون‌ها استفاده می‌شود و می‌تواند از طریق اتصال به مک مینی برنامه‌ها و عملکردهای مشابه آیفون را در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر اجرا کند.

بزرگترین آیفون جهان قادر به انجام بسیاری از کارها مانند تنظیم تایمر، خرید از طریق اپل پی و بررسی عکس‌‌های سلفی است. بیم به تازگی این وسیله را با خود به اطراف نیویورک برده تا در مترو و هم‌چنین بازدید از استودیوی دوست یوتوبر خود، MKBHD همراهش باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بزرگ ترین آیفون جهان را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*