مدیران عامل ایران خودرو و سایپا

احتمال برکناری مدیران عامل ایران خودرو و سایپا

شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در راستای ایجاد تحول در صنعت خودرو قصد دارد مدیران عامل ایران خودرو و سایپا را برکنار کند.

طبق شنیده‌ها، عباس علی آبادی، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت قصد دارد برای ایجاد تحولاتی جدی در صنعت خودرو، مدیر عامل ایران خودرو و سایپا را تغییر دهد که احتمالا چنین تصمیمی این دو خودروساز بزرگ کشور را با تغییراتی اساسی مواجه خواهد کرد.

آیا مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برکنار می‌شوند؟

در حالی شنیده‌ها از تغییر مدیرعامل ایران خودرو و سایپا حکایت دارند که این دو خودروساز طی ماه‌های گذشته برنامه‌های خود را برای سال آینده اعلام کردند و حتی برنامه صادرات و ایجاد شرکت خودروسازی در کشور ونزوئلا را نیز در دستور کار خود قرار دادند. البته تغییر مدیران عامل این دو شرکت ممکن است مشکلاتی که بازار خودرو طی ماه‌های گذشته از جمله افزایش قیمت خودرو و کمبود عرضه مواجه شده بود را برطرف سازد.

هرچند در حال حاضر دستوری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تغییر مدیران بخش خودرو صادر نشده، اما خبرها حاکی از آن است که علی آبادی مدتی قبل مدیران بخش خودرویی خود را انتخاب کرده و به‌زودی در این صنعت شاهد ایجاد تغییرات اساسی خواهیم بود.